کریستوف والتز و لیلی کالینز در فیلم مهیج Gilded Rage به بیل اسکارشگورد پیوستند

1 November 2019 - 10:30

کریستوف والتز (Christoph Waltz) و لیلی کالینز (Lily Collins) در فیلم مهیج Gilded Rage به بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard) پیوستند. این فیلم درام مهیج درباره قتل مدیر صندوق پوشش ریسک منهتن است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

چارلی مک‌داول (Charlie McDowell) کارگردانی فیلم را برعهده دارد. جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و ریوا مارکر (Riva Marker) تهیه‌کنندگان فیلم هستند. فیلمبرداری فیلم از بهار ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

مک‌داول و جاستین لیدر (Justin Lader) فیلمنامه را براساس مقاله ونیتی فیر که سال ۲۰۱۵ منتشر شد نوشته‌اند. داستان این فیلم وقایع پیرامون قتل توماس گیلبرت مدیر صندوق پوشش ریسک منهتن توسط پسرش تامی را دنبال می‌کند. تامی به دلیل ارتکاب این جرم به ۳۰ سال حبس محکوم شد.

والتز بیشتر برای بازی در فیلم‌های Inglorious Basterds «حرامزاده‌های لعنتی» و Django Unchained «جنگوی زنجیرگسسته» ساخته کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) شناخته شده و به زودی در فیلم جیمز باندی No Time To Die «زمانی برای مردن نیست» دیده خواهد شد.

اسکارشگورد برای بازی در نقش دلقک پنی‌وایز در فیلم‌های It «آن» شناخته می‌شود و به زودی در فیلم وایکینگی The Northman «مردان شمالی» حضور خواهد داشت.

کالینز در حال بازی در فیلم Emily In Paris «امیلی در پاریس» است و در فیلم نتفلیکسی Mank ساخته دیوید فینچر (David Fincher) هم حضور خواهد داشت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.