توماس میدلدیچ و مکس ادلر به دادگاه شیکاگو ۷ پیوستند

1 November 2019 - 21:30

به گزارش سایت خبری Collider پس از اضافه شدن مایکل کیتون (Michael Keaton) ، ویلیام هارت (William Hurt) و جی سی مک کنزی (J.C. MacKenzie)، حال توماس میدلدیچ (Thomas Middleditch) نامزد جایزه امی برای سریال دره‌ی سیلیکون (Silicon Valley) و مکس ادلر (Max Adler) هم به گروه بازیگران فیلم سینمایی درام دادگاه شیکاگو ۷ (The Trial of the Chicago 7) ساخته استودیو سینمایی پارامونت پیکچرز پیوستند. این فیلم توسط برنده‌ جایزه اسکار ارون سورکین (Sorkin) نوشته و کارگردانی می‌شود. این فیلم ابتدا برای پخش محدود در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ و سپس پخش جهانی در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده‌ است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

میدلدیچ با بازی در نقش ریچارد هندریکس در سریال کمدی و برنده جایزه‌های متداول دره‌ی سیلیکون از شبکه HBO که در حال حاضر فصل ششم و نهایی آن در حال پخش است، شناخته می‌شود. گفتنی است او در فیلم‌های دختران نهایی (The Final Girls)، گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street)، گودزیلا: پادشاه هیولا‌ها (Godzilla: King of the Monsters) و سرزمین زامبی‌ها (Zombieland: Double Tap) که هم اکنون در حال اکران است به ایفای نقش پرداخته است.

مکس ادلر همچنین به عنوان یکی از تهیه کنندگان اجرایی به همراه مت جکسون (Matt Jackson)، مارک بوتان (Marc Butan) و آنتونی کتاگاس (Anthony Katagas) به این فیلم پیوسته است. فیلم دادگاه شیکاگو ۷ به تهیه کنندگی مارک پلات (Marc Platt) برنده جایزه اسکار، استوارت بسر (Stuart Besser) و تایلر تامپسون (Tyler Thompson) ساخته خواهد شد.

تلاش دوم سورکین برای کارگردانی یک فیلم با بازیگرانی چون ادی ردمین (Eddie Redmayne) بازیگر فیلم جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوود (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindewald) در نقش تام هیدن، ساشا بارون کوهن (Sacha Baron Cohen) نامزد جایزه اسکار برای فیلم آمریکا کیست (Who is America) در نقش ابی هافمن، سث روگن (Seth Rogen) نامزد جایزه امی برای فیلم شیر شاه (The Lion King) در نقش جری روبین، جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) نامزد جایزه گولدن گلوب برای فیلم اسنودن (Snowden) در نقش ریچارد شولتز، جاناتان میجرز (Jonathan Majors) بازیگر فیلم ریک سفید پوست (White Boy Rick) در نقش بابی سیل، الکس شارپ (Alex Sharp) بازیگر فیلم تکان (The Hustle) در نقش رنی دیویس و کلوین هریس جونیور بازیگر فیلم های لوک (Luce) و موج‌ها (Waves) همراه خواهد بود. این فیلم همکاری سوم جوزف گوردون لویت و روگن بعد از فیلم‌های پنجاه پنجاه (۵۰/۵۰) و شب گذشته (The Night Before) است در حالی که ردمین و کوهن در سال ۲۰۱۲ یک بار در فیلم بینوایان (Les Misérables) همکاری داشته‌اند.

فیلم سینمایی دادگاه شیکاگو ۷ بر اساس یک داستان واقعی، جریان معترضانی را که با اعتراض خود در سال ۱۹۶۸ قرارداد بین حزب دموکرات و یک کارناوال ضد جنگ ویتنام را مختل کردند، روایت می‌کند. معترضان شروع به پرتاب آجر کردند سپس نیروی پلیس با پرتاب گاز اشک آور پاسخ آنها را داد و مرکز شیکاگو محل شورش شده و به آتش کشیده شد. این در حالی بود که حکومت نظامی تنها شرایط را پیچیده تر می‌کرد.

پس از آرام شدن درگیری‌ها بازرسان مستقل هشت معترض و هشت مامور پلیس را مقصر این ماجرا دانستند. این لیست ابی هافمن که در گذشته با بارانی از پول‌های تقلبی باعث اختلال بازار بورس نیویورک شده بود را شامل می‌شد. ماموران پلیس با مجازاتی رو به رو نشدند در حالی که معترضان به جرم شورش بازداشت شدند. یکی از آنها برای تحقیر زندانی شده و هفت نفر دیگر در دادگاه با اتهامات خود می‌جنگیدند.

منبع : ComingSoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.