پیتون رید برای کارگردانی فیلم Ant-Man 3 باز می‌گردد!

2 November 2019 - 11:31

به گزارش سایت خبری Collider پیتون رید (Peyton Reed) برای کارگردانی فیلم سوم مرد مورچه‌ای (Ant-Man 3) باز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پل راد (Paul Rudd) بدون شک برای ایفای نقش اسکات لنگ، دزد تبدیل شده به ابرقهرمان، در این فیلم حضور خواهد داشت و می‌توان از بازگشت اونجلین لیلی (Evangeline Lilly) برای بازی در نقش زنبورک مطمئن بود. بازگشت مایکل داگلاس (Michael Douglas) برای نقش هنک پیم، میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) برای نقش جانت ون دین و جودی گریر (Judy Greer) در نقش همسر قبلی اسکات لنگ را می توان انتظار داشت. به نظر می‌رسد مایکل پنا (Michael Pena)، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) و تیپ هریس (Tip ‘T.I.’ Harris) به ترتیب در نقش های لوییس، کرت و دیو ظاهر می‌شوند.

البته حضور هیچ کدام از این بازیگران در این فیلم تایید نشده است، احتمالا به این دلیل که مارول ابتدا باید نویسنده‌ای برای اثر خود استخدام کند پس هنوز فیلمنامه‌ای در کار نیست. به هر حال به نظر می‌رسد باید انتظار همین گروه بازیگران را داشته باشیم. کوین فایگی (Kevin Feige) وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد که انتظار می‌رود فیلمبرداری آن پایان سال آینده یا حتی اوایل سال ۲۰۲۱ شروع شود. در هر دو حالت فیلم مرد مورچه ای ۳ در برنامه زمانی مارول دو فیلم دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) و ثور: عشق و صاعقه (Thor: Love and Thunder) را دنبال می‌کند.

رید تجربه کارگردانی فیلم اول مرد مورچه‌ای در سال ۲۰۱۵ (Ant-Man) و مرد مورچه ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) را در کارنامه‌ی خود دارد. فیلم های ادامش بده (Bring it on)، سقوط با عشق (Down with Love)، جدایی (The Break-up) و بله مرد (Yes Man) هم از فیلم های دیگر وی هستند. دلیل اصلی انتخاب رید برای کارگردانی کمدی ترین فیلم مارول تجربه او در ساخت این فیلم ها بوده است. فیلم مرد مورچه‌ای را به دلیل داشتن صحنه‌های اکشن خلاقانه و ترکیب عالی بین شوخی و احساسات می‌توان نماینده شایسته‌ای برای فیلم های مارول دانست. این ترکیب می تواند ترکیب هوشمندانه‌ای نیز حساب شود. البته باید قبول داشت فیلم دوم مرد مورچه ای نتوانست در حد و اندازه‌ی فیلم اول ظاهر شود. این درحالی است که فیلم اول تجربه‌ای بسیار دلنشین بوده و طرفداران از بازگشت پیتون رید برای کامل کردن سه گانه‌ی خود شادمان خواهند بود.

فیلم مرد مورچه‌ای توسط ادگار رایت (Edgar Wright) توسعه داده شد و در باکس آفیس جهانی از مرز ۵۱۹ میلیون دلار نیز عبور کرد در صورتی که فیلم دوم با توسعه‌ی شخص رید موفق شد به ۶۲۲ میلیون دلار فروش برسد. گفتنی است راد در فیلم های کاپیتان امریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) نیز در نقش مرد مورچه‌ای ظاهر شده است.

منبع : Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.