تام هالند در اولین تصویر فیلم جنایی Cherry خیلی متفاوت به نظر می‌آید

2 November 2019 - 12:00

برخی از جذاب‌ترین فیلم‌ها توسط نویسندگان، کارگردانان و بازیگران بزرگ پس از انجام یک پروژه بلاک باستر با بودجه زیاد تولید می‌شوند. امروزه فیلمی بزرگ‌تر از Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» از نظر مقیاس وجود ندارد، پس باید فیلم Cherry اثر جدید کارگردانان جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) و با بازی تام هالند (Tom Holland) مرد عنکبوتی محبوب دنیای سینمایی مارول را زیرنظر بگیریم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اما در اینجا با پیتر پارکر روبرو نیستیم. همان‌طور که از اولین تصویر رسمی فیلم Cherry مشخص است هالند با سری تراشیده، چهره‌ای سرد و بی‌روح و یک تفنگ آماده شلیک دیده می‌شود. این تغییری شوکه کننده است، اما با توجه به اینکه او در اینجا نقش نیکو واکر را بازی می‌کند کاملا قابل درک است. این فیلم داستان یک سرباز جنگ عراق را دنبال می‌کند که پس از بازگشت به خانه دچار اختلالات روانی شده و رو به مواد مخدر می‌آورد که نتیجه آن تبدیل شدن او به یک سارق بانک است.

چیارا براوو (Ciara Bravo)، بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard)، جک رینور (Jack Reynor)، فورست گودلاک (Forrest Goodluck)، جفری والبرگ (Jeffrey Wahlberg)، مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini) و کایل هاروی (Kyle Harvey) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جسیکا گلدبرگ (Jessica Goldberg) و آنجلا اتستات (Angela Otstot) فیلمنامه را نوشته‌اند.

فیلم Cherry در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ دی) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.