لیدی گاگا در فیلم بیوگرافی قتل گوچی ساخته ریدلی اسکات حضور خواهد داشت

2 November 2019 - 13:30

لیدی گاگا (Lady Gaga) در فیلم بیوگرافی بدون نامی درباره قتل مائوریتسیو گوچی نوه موسس برند گوچی به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) حضور خواهد داشت. این اولین پروژه گاگا پس از بردن اسکار برای فیلم A Star Is Born «ستاره‌ای متولد شده‌است» خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم گاگا نقش پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) را بازی می‌کند که برای طراحی نقشه قتل همسرش در سال ۱۹۹۵ محکوم به زندان شد. او ۱۸ سال از محکومیت ۲۹ ساله خودش را سپری کرده بود که سال ۲۰۱۶ از زندان آزاد شد.

اسکات کارگردانی فیلم را براساس فیلمنامه روبرتو بنتیونا (Roberto Bentivegna) برعهده دارد. اسکات همراه با همسرش جیانینا اسکات (Giannina Scott) تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

با توجه به حضور گاگا و اسکات در این پروژه منتشرکنندگان مختلفی برای انتشار آن ابراز علاقه کرده‌اند، اما شرکت اسکات‌فری به تازگی قراردادی با فاکس بسته و اسکات قرار است فیلم The Last Duel «آخرین دوئل» با بازی مت دیمون (Matt Damon)، آدام درایور (Adam Driver) و بن افلک (Ben Affleck) را هم برای فاکس بسازد.

لیدی گاگا نامزد اسکار بهترین بازیگر زن و برنده اسکار بهترین ترانه برای فیلم A Star Is Born شد. آخرین پروژه اسکات هم فیلم درام All the Money in the World «تمام پول‌های دنیا» با بازی میشل ویلیامز (Michelle Williams) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) بوده است.

رجیانی که وقتی تومور مغزی خودش را جراحی کرد همسرش به سراغ زن دیگری رفت نقش جالبی برای گاگا است. این بازیگر که نقش‌آفرینی خیلی خوبی در A Star Is Born داشت گزینه کاملا مناسبی برای بازی در نقش یک زن دل‌شکسته ایتالیایی است که نقشه قتل همسرش را در سر دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.