اولین تصویر از رایان رینولدز در فیلم اکشن کمدی Free Guy منتشر شد

2 November 2019 - 12:30

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) با پروژه جدیدی به نام Free Guy «مرد آزاد» به کارگردانی شاون لوی (Shawn Levi) به سینماها برخواهد گشت و حالا اولین تصویر از این فیلم براساس بازی ویدیویی منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رینولدز در این فیلم نقش یک شخصیت غیرقابل بازی به نام گای (مرد) را در دنیای یک بازی ویدویی به نام شهر آزاد ایفا می‌کند. مشخص نیست این تصویر از کدام مرحله در داستان گرفته شده، اما به نظر می‌آید گای در اینجا متوجه شده سازندگان شرور، بازی را به دست خود گرفته‌اند و او که نقش مهمی در بازی نداشته حالا به قهرمان داستان تبدیل می‌شود.

لوی که قبلا هم سعی کرده بود فیلم Uncharted «آنچارتد» را براساس سری بازی ویدیویی محبوبی به همین نام بسازد می‌داند ساخت چنین فیلمی چقدر دشوار است. او در این باره گفته:

درست و حسابی ساختن این فیلم‌ها کار خیلی سختیه. من دو سال در حال کار روی فیلم Uncharted بودم. نشون دادن چیزی که بازیکنان می‌تونن توی بازی خودشون اون رو انجام بدن به صورت یک فیلم خیلی کار سخت و دشواریه.

به همین دلیل است که فیلم Free Guy دنیای خودش را کاملا بدون توجه به هیچ بازی خاصی ساخته و از هیچ منبعی اقتباس نخواهد کرد. تمرکز داستان هم روی دنیای بازی نیست، بلکه روی شخصی است که می‌خواهد این دنیا را نجات دهد. لوی در ادامه گفته:

این یک کمدیه اما ما هرگز احساسی بودن اون رو فراموش نمی‌کنیم. این داستانی احساسی و تند و تیزه، که این نکات برای من و رایان به اندازه اکشن و هیجان فیلم اهمیت داره.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، جودی کومر (Jodie Comer)، چانینگ تیتوم (Channing Tatum)، جو کری (Joe Keery)، اوتکاش امبودکار (Utkarsh Ambudkar)، لیل رل هاوری (Lil Rel Howery)، بریتنی اولدفورد (Britne Oldford) و اوون برک (Owen Burke) دیگر بازیگران این فیلم هستند. مت لیبرمن (Matt Lieberman) و زک پن (Zak Penn) نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارند.

فیلم Free Guy در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.