رابرت داونی جونیور اولین تصویر متیو ریس در سریال Perry Mason را منتشر کرد

2 November 2019 - 13:00

سریال Perry Mason «پری میسن» محصول HBO روند خوبی را در پیش گرفته و حالا اولین تصویر از متیو ریس (Matthew Rhys) در این سریال اقتباسی منتشر شده است. رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) تهیه‌کننده این سریال اولین تصویر از ریس در نقش پری میسون را منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ریس در این تصویر در خیابان ایستاده و در حال نگاه کردن به چیزی یا شخصی است. به دلیل طراحی صحنه و لباس عالی در تصویر می‌توان کاملا حال و هوای آن دوران را احساس کرد. آخرین باری که خبری از این پروژه منتشر شد داونی جونیور به تازگی ریس را برای بازی در این نقش انتخاب کرده بود.

ابتدا قرار بود این پروژه یک فیلم باشد و نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) سازنده سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده بگیرد. حالا قرار است این سریال توسط رولین جونز (Rolin Jones) و ران فیتزجرالد (Ron Fitzgerald) ساخته شود. همچنین داونی جونیور قرار بود نقش میسون را در سریال بازی کند، اما او دوست صمیمی خودش متیو ریس را برای بازی در این نقش انتخاب کرد.

در لس‌آنجلس سال ۱۹۳۲ در حالی که بقیه کشور در حال بهبودی از افسردگی بزرگ است، این شهر دوران خوبی را می‌گذراند. اما یک کودک‌ربایی اصلا طبق نقشه پیش نمی‌رود. این سریال براساس شخصیت‌های خلق شده توسط ارل استنلی گاردنر (Erle Stanley Gardner) داستان بهترین وکیل مدافع جنایی خیالی آمریکا یعنی پری میسون را دنبال می‌کند. وقتی مهم‌ترین پرونده دهه راهش را به زندگی میسون پیدا می‌کند، تعقیب بی‌امان او به دنبال حقیقت شهری آسیب دیده و راهی برای رستگاری خودش را آشکار می‌کند.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.