الین می برای کارگردانی فیلم دیوانه‌ی بی‌آزار با بازی داکوتا جانسون باز می‌گردد

3 November 2019 - 13:00

به گزارش سایت خبری Deadline الین می (Elaine May) نامزد جایزه‌ی اسکار برای فیلم قفس پرنده (The Birdcage) بعد از گذشت سی سال از آخرین فیلم خود ایشتار (Ishtar)، که با استقبال خیلی کم و غیر منتظره‌ای در باکس‌آفیس مواجه شد، برای کارگردانی فیلم دیوانه بی‌آزار (Crackpot) با بازی داکوتا جانسون (Dakota Johnson) بازیگر مشهور فیلم های ۵۰ طیف (Fifty Shades) به دنیای سینما باز می‌گردد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داکوتا جانسون اوایل هفته جاری در مراسم جوایز Governers Award وجود این پروژه را به خبرنگار سایت Deadline اعلام کرد. البته هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با فیلمنامه، بازیگران، شخصیت‌ها و نویسنده فیلمنامه در درسترس نیست.

الین می در چند سال ابتدایی با بازیگری وارد دنیای سینما شد، سپس نویسندگی و کارگردانی خود را با فیلم کمدی تلخ یک برگ جدید (A New Leaf) آغازکرد، گفتنی است می نویسنده، کارگردان و همچنین در کنار والتر متیو (Walter Matthau) بازیگر این فیلم بوده است. علیرغم شکست تبلیغاتی، این فیلم در بین منتقدان بسیار محبوب بوده و هم اکنون در سایت Rotten Tomatoes نمره ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است. او با کارگردانی فیلم عاشقانه تلخ کودک دل‌شکسته (The Heartbreak Kid)، فیلم گانگستری میکی و نیکی (Mikey and Nicky) و در نهایت فیلم ایشتار (Ishtar) افتضاح مشترک وارن بیتی (Warren Beatty) و داستین هافمن (Dustin Hoffman) کار خود را ادامه داد. او همچنین نویسنده فیلم کمدی قفس پرنده (The Birdcage) و فیلم درام سیاسی رنگ‌های اصلی (Primary Colors) بوده است.

داکوتا جانسون با بازی در نقش اول سری فیلم‌های ۵۰ طیف (Fifty Shades) برگرفته از رمانی با همین نام به شهرت جهانی دست یافت، همچنین برای بازی نقش مکمل در فیلم درام یک صدای بزرگتر (A Bigger Splash) در سال ۲۰۱۵، فیلم درام جنایی و بیوگرافی توده‌ی سیاه (Black Mass) و همکاری مشترک دوباره خود با گاداگنینو (Guadagnino) در بازسازی فیلم ساسپیریا (Suspiria) در سال ۲۰۱۸ از سوی داوران و تماشاگران تشویق شد. او همچنین به تازگی در فیلم هیجان‌انگیز و به خوبی پذیرفته شده‌ی روزگار بد در ال‌رویال (Bad Times at the El Royale) و فیلم مورد تحسین کمدی ماجراجویی فالکون کره بادام‌زمینی (The Peanut Butter Falcon) در کنار شیا لیباف (Shia LaBeouf) بازیگر فیلم پسر عزیز (Honey Boy) دیده شده است.

جانسون هم اکنون در حال فیلمبرداری فیلم کمدی موزیکال پوشش‌ها (Covers) است که برای پخش در تاریخ ۸ می ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.