وینس وان و شارون هورگن به فیلم کمدی عاشقانه آخرین قطره پیوستند

3 November 2019 - 20:30

به گزارش سایت خبری Collider در سال ۲۰۱۲ گمانه زنی‌هایی مبنی بر حضور جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) در فیلمی با نام آخرین قطره (The Last Drop) وجود داشت. حال به نظر می‌رسد این شایعات پیرامون تیمبرلیک از بین رفته است. به گزارش سایت Variety، نقش کلی شخصیت اصلی فیلم آخرین قطره توسط وینس وان (Vince Vaughn) ایفا خواهد شد. شارون هورگن (Sharon Horgan) ستاره سریال کمدی ایرلندی فاجعه (Catastrophe) نقش مقابل وی را بازی می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریستوفر استورر (Christopher Storer) کارگردان استند‌آپ کمدی‌هایی مانند حسن میناج: پادشاه بازگشت (Hasan Minhaj: Homecoming King) و قسمت‌هایی از سریال رمی (Ramy) از شبکه‌ی Hulu، کارنامه‌ی سینمایی خود را با این پروژه آغاز خواهد کرد. فیلمنامه این اثر توسط برندون مورفی (Brandon Murphy)، فیلیپ مورفی (Philip Murphy) و الیزابت چامکو (Elizabeth Chomlo) نوشته شده است. کمپانی تولید ۲۱Laps، مشهور بابت ساخت سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) و متعلق به شان لوی (Shawn Levy) فیلم را تولید می‌کند و لوی همراه با دن لوین (Dan Levine) و دن کوهن (Dan Cohen) تهیه‌کنندگان این فیلم و حامیان این ستاره‌ی جدید هستند.

تیم ۲۱Laps در مصاحبه‌ای اظهار داشتند:

کلی نیازمند اجرایی ظریف است چون او در حین جذابی به طور جدی نقص‌های شخصیتی دارد و وینس با توانایی ایجاد شخصیتی مضحک و درعین حال فوق‌العاده جدی وتاثیرگذار، انتخابی تمام عیار محسوب می‌شود. ما از کار مجدد با وینس بسیار هیجان زده‌ایم و برای دیدن او و شارون روی پرده‌ی سینما بیش ازاین نمی‌توانیم صبر کنیم. کریس با کارنامه‌ای قوی در زمینه کمدی به ما ملحق شده است و محدوده کاری خود را با فیلم رمی (Ramy)، فیلمی بسیار احساسی در عین حال کمدی، گسترده‌تر کرده است.

آخرین قطره از نظر عاطفی پیچیده به نظر می‌رسد و برداشتی غنی از کمدی عاشقانه است. ازاین نظر می توان با تیم ۲۱Laps در رابطه با کامل بودن گروه ساخت برای چنین فیلمی هم‌عقیده بود. وان اخیراً در زمینه درام فعالیت بیشتری داشته است و همزمان خنده و ترحم تماشاگران را با فیلم کمتر تحسین‌شده مجادله با خانواد‌ه‌ام (Fighting with my Family) به خود اختصاص داده است. همچنین سریال فاجعه (Catastrophe) هورگن، شاهکاری در زمینه‌ی ایجاد ارتباط بین تلخی و شیرینی زندگی محسوب می‌شود. البته اگر نخواهیم به شاهکارهای وی مانند طلاق (Divorce) و شب بازی (Game Night) اشاره کنیم. برای کسانی که به دنبال کمدی عاشقانه‌ای برای بزرگسالان هستند فیلم آخرین قطره انتخاب خوبی به نظر می‌آید.

در خلاصه فیلم آخرین قطره آمده است:

آخرین قطره نوشته برندون مورفی، فیلیپ مورفی و الیزابت چامکو نویسندگان فیلم چیزی که آنها داشتند (What They Had)، داستان مجری نمایش آشپزی به نام کلی میسون (Clay Mason) با بازی وان را دنبال می‌کند، شخصی خوش مشرب و جذاب که مهمانی های بی‌پایان و شب‌ زنده داری‌های طولانی و نوشیدن الکل او را به نقطه‌ای حساس در حرفه‌اش می‌رساند. درست همان زمانی که سبک زندگی ناتوان کننده‌ وی شروع به نابود کردن حرفه‌اش می‌کند او با هالی (هورگن)، دلال عتیقه‌جات پرانگیزه که نقاط ضعف کلی را دیده و سعی در کمک به او برای توانمندسازی وی و خروج از وضعیت اسفبارش دارد، دیدار می‌کند.

منبع : Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.