جودی فاستر، شیلین وودلی و طاهر رحیم به فیلم Prisoner 760 پیوستند

4 November 2019 - 14:30

جودی فاستر (Jodie Foster)، طاهر رحیم (Tahar Rahim) و شیلین وودلی (Shailene Woodley) به بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در فیلم Prisoner 760 پیوستند. این فیلم توسط STX Entertainment به‌طور رسمی در American Film Market برای سرمایه‌گذاری به خریداران حقوق این فیلم، معرفی خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌ساز برنده‌ی اسکار کوین مک‌دونالد (Kevin Macdonald) این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. این عنوان محمدو ولد صلاحی (Mohamedou Ould Slahi) با بازی رحیم را دنبال می‌کند که توسط دولت آمریکا بدون محاکمه اسیر می‌شود. پس‌ازآنکه تمام امیدش را از دست می‌دهد، دوستانی را شامل وکیل مدافعش نانسی هالندر با بازی فاستر و همکارش تری دانکن با بازی وودلی پیدا می‌کند. به همراه یکدیگر، آنها برای دستیابی به عدالت با موانع بی‌شماری روبرو می‌شوند. دفاع جنجالی آن‌ها به همراه مدارک کشف‌شده توسط دادستان نیرومند ارتش، ستوان استوارت کچ با بازی کامبربچ سرانجام به کشف توطئه‌ای بزرگ منجر می‌شود.

این فیلم بر اساس خاطرات پرفروش صلاحی بانام Guantánamo Diary است که توسط نیویورک‌تایمز به نشر رسید.

تولید این فیلم ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. فیلم‌نامه‌ی این اثر را مایکل برونر که سابقه‌ی کاربر روی United 93 ،Green Zone و Captain Phillips را دارد و تهیه‌کنندگی آن را نیز انجام خواهد داد، نوشته است. روری هینز و سهراب نوشیروانی این فیلم‌نامه را بازنگری می‌کنند.

کامبربچ به همراه آدام آکلند (Adam Ackland) و لیا کلارک (Leah Clarke) از SunnyMarch، لوید لوین (Lloyd Levin) و بیتریز لوین (Beatriz Levin) از Black Sheep Pictures، مارک هولدر (Mark Holder)، کریستین هولدر (Christine Holder) و برنون پرستوود-اسمیت (Branwen Prestwood-Smith) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. سرمایه‌گذاری این عنوان را ۳۰WEST و Topic Studios در همکاری با BBC Films انجام خواهند داد. مدیر ۳۰WEST مایکا گرین (Micah Green)، دن استاینمن (Dan Steinman) و دن فریدکین (Dan Friedkin) به همراه ماریا زاکرمن (Maria Zuckerman) از Topic Studios و رایان هلر (Ryan Heller) و رز گارنت (Rose Garnett) از BBC Films تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. لری سیمز (Larry Siems) و محمدو ولد صلاحی تهیه‌کنندگان دیگر این اثر هستند.

فاستر برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار، گلدن گلوب و بفتا برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های The Silence of the Lambs و The Accused است. رحیم برای نقشش در فیلم A Prophet به کارگردانی ژاک اودیار (Jacques Audiar) نامزد بفتا شده است. وودلی که اخیراً برای ایفای نقش در سریال Big Little Lies نامزد امی و گلدن گلوب شده است، بیشتر برای ایفای نقش تریس در مجموعه‌ی Divergent شناخته می‌شود. کامبربچ برای ایفای نقش در فیلم The Imitation Game نامزد اسکار شد و مک‌دونالد برای فیلم One Day in September جایزه‌ی اسکار را به‌دست آورد. اثر بعدی که رحیم در آن حضور خواهد داشت The Serpent برای Netflix/BBC است که نقش قاتل بدنام چارلز سبراج ملقب به مار (Charles ‘The Serpent’ Sobhraj) را ایفا می‌کند. این سریال اکنون در حال فیلم‌برداری است و سال دیگر منتشر خواهد شد. او همچنین در فیلم The Eddy به کارگردانی دیمین شزل (Damien Chazelle) برای Netflix حضور خواهد داشت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.