فیلمبرداری Ant-Man 3 از ژانویه ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

4 November 2019 - 11:30

طبق گفته مایکل داگلاس (Michael Douglas) فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی Ant-Man 3 «مرد مورچه‌ای ۳» از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. به تازگی اعلام شده بود این فیلم قرار است به کارگردانی پیتون رید (Peyton Reed) ساخته شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم‌های Ant-Man تاکنون فروش خوبی در باکس آفیس داشته‌اند و دنباله  Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» توانست در گیشه عملکرد بهتری از فیلم قبلی این فرنچایز داشته باشد. این فیلم‌ها با حضور پل راد (Paul Rudd) در نقش اصلی به دلیل محتوای خانوادگی و احساسی مورد رضایت منتقدان و مخاطبین قرار گرفتند. سال گذشته شاهد اولین حضور اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش واسپ بودیم و انتظار داریم او در فیلم سوم هم حضور داشته باشد.

داگلاس طی یک مصاحبه تاریخ آغاز فیلمبرداری Ant-Man 3 را افشا کرد. او در این باره و حضورش در Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ گفت:

ما قراره تولید سومی رو ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۹۹) شروع کنیم. از حضور در Endgame خیلی خوشحالم، اگرچه لحظات کمی در اون حضور داشتم.

تاریخ ژانویه ۲۰۲۱ برای آغاز تولید فیلم به معنای تاریخ اکران ۲۰۲۲ است، چون فیلم‌های مارول معمولا یکسال قبل از اکران شروع به فیلمبرداری می‌کنند. فعلا قرار است Black Panther 2 «پلنگ سیاه ۲» در سال ۲۰۲۲ اکران شود که احتمالا Ant-Man 3 هم به آن اضافه خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.