آینده دکتر استرنج در دنیای سینماتیک ماورل از زبان بندیکت کامبربچ

24 October 2016 - 15:00

استودیوی مارول به زودی با معرفی المان جادو در فیلم Doctor Strange، گوشه‌ای جدید از دنیای سینماتیک خود را معرفی خواهد کرد. بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در ظهور این دوره جدید برای مارول، نقش مرکزی را دارد و حضور او در این فیلم مقدمه‌ای بر بسیاری از حضور‌های او در نقش جادوگر اعظم در سال‌های پیش رو خواهد بود. Doctor Strange در ابتدا نیز با آمدن نامش در فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، بستر را برای پیوستن به این دنیا برای خود فراهم کرد و باعث به وجد آمدن طرفدران این شخصیت شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

از همان زمان که دیزنی و مارول توانستند در تقویم پر ترافیک کامبربچ، راهی برای استخدام او پیدا کنند، این موضوع مشخص شد که آنها تنها برای این فیلم از او استفاده نخواهند کرد، بلکه می‌خواهند به مرور او تبدیل به چهره اول این دنیای سینماتیک در آینده کنند. با به اتمام رسیدن زمان و دوره قرارداد رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و کریس اونز (Chris Evans)، به نظر می‌رسد تبدیل شدن کامبربچ به چهره اول این دنیا در فاز چهارم و بعد از آن، چندان نیز دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

کامبربچ در مصاحبه اخیر با Comicbook در نشست خبری فیلم Doctor Strange، در مورد پتانسیل کارکتر خود در آینده دنیای سینماتیک مارول صحبت کرد. استرنج با معرفی خود به این دنیای سینماتیک، به سرعت تبدیل به یکی از قدرتمندترین قهرمانان این دنیا خواهد شد، پس طبیعی است که با پیشرفت او، شاهد تبدیل شدنش به رهبر و چهره نخست این دنیا باشیم. و به نظر می‌رسد دقیقا همین موضوع نیز اتفاق خواهد افتاد:

اتفاقات زیادی در [این] داستان در جریان است که باعث می‌شود شما متوجه شوید که چرا نقش او در این جهان و در فاز بعدی کلیدی است. تنها در انتهای کار است که خواهید گفت، خدای من، این تنها ابتدای کار است. داستان روایتی از ریشه‌های این ابرقهرمان است که قرار است وارد این دنیای سینماتیک شود.

doctor-strange-marvel-movie-runtime

نقش استرنج در دنیای مارول تازه شروع شده‌است، چرا که در ادامه او را در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» خواهیم دید، ولی طبق گفته کامبربچ، این نقش کلیدی با شروع فاز چهارم کماکان ادامه خواهد داشت. قسمتی از این نقش به نظر با «جنگ ابدی» شروع خواهد شد، چرا که کوین فیج از این موضوع پرده برداشته‌است که گروهی مخفی متشکل از استرنج، آیرون من و بسیاری دیگر با نام ایلومیناتی شروع به تشکیل خواهد کرد. حضور استرنج در گروهی که از قدرتمندترین قهرمانان این دنیا تشکیل شده‌است می‌تواند تاثیری اساسی، جدا از ماجرا جویی‌های تنهای خود، بر درگیر شدن او در این دنیا داشته‌باشد.

در رابطه با ماجرا جویی‌های تنهای خود، دنباله Doctor Strange احتمالا جزو اولین فیلم‌های فاز چهارم خواهد بود، البته با این فرض که فیلم به موفقیت مالی دست پیدا کند. مارول قبلا نیز فازهای جدید خود را با دنباله‌هایی موفق مانند Iron Man 3 و Captain America: Civil War آغار کرده‌است، پس Doctor Strange 2 نیز می‌تواند همین روال را ادامه دهد. اگر هم این فیلم در ابتدای لیست فاز چهارم نباشد، با توجه به اینکه اسکات دریکسون ( Scott Derrickson ) از هم اکنون ایده‌های زیادی برای دنباله دارد، می‌توان حدس زد که جزو پروژ‌های ابتدایی آن باشد.

Doctor Strange همچنین ایده چندین واقعیت و بُعد موازی را معرفی خواهد کرد، که می‌تواند این دنیای سینماتیک را بیش از پیش دچار تغییر و تحول کند. معرفی این المان طبق گفته فیج، بی نظیر است، و طبق گقته کامبربچ، درهای جدیدی را در انتهای این فیلم بر روی MCU باز خواهد کرد. نحوه تاثیرگذاری استرنج بر روی فاز چهارم و پس از آن، موضوعی است که کماکان در پشت پرده باقی مانده‌است، ولی طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که در ادامه، ابرقهرمان جدید را بیشتر خواهند دید. اخبار جدید پیرامون فیلم Doctor Strange را از اینجا دنبال کنید.

Doctor Strange در تاریخ ۱۴ آبان راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

 

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    اگر پاى دنیاهاى موازى به سینما باز بشه، فیلمهاى مارول از این هم درهم و برهم تر مى شه. تا همین الان بالاى ٣٠ مدل اسپایدر من از دنیاهاى مختلف موجوده. از نسخه چاق و شکم گنده که مربوط به دنیاى ما هست گرفته تا نسخه هاى عجیب و غریب.
    توى تازه واردهاى مارول شخصیت گوئن پول ازهمه بامزه تره، حیف که به هیچ شکلى تو دنیاى سینمایى مارول نمى شه جاش داد.