زمان و مکان شروع فیلمبرداری ۳ Fantastic Beasts فاش شد!

5 November 2019 - 01:29

در ادامه‌ی اظهار نظر دو هفته‌ی گذشته‌ی دن فاگلر (Dan Fogler) مبنی بر شروع تولید سومین قسمت از پیش درآمد مجموعه فیلم‌های هری پاتر یعنی جانوران شگفت‌انگیز ۳ (Fantastic Beasts 3)، فیلمبرداری این اثر بهار ۲۰۲۰ و در منظقه‌ی زیبای ریودوژانیرو برزیل شروع خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

تاریخ جدید اعلام شده، دومین تاخیر در تولید این فیلم به حساب می‌آید زیرا ساخت این فیلم ابتدا برای ماه جولای امسال و سپس اواخر پاییز برنامه‌ریزی شده بود حال این زمان به سال آینده موکول شده است. فاگلر در اظهار نظر گذشته خود اشاره داشت از شخصی شنیده است جی کی رولینگ (J.k rowling) مشغول نوشتن فیلمنامه این اثر است و با اینکه فیلمنامه به دستش نرسیده هنوز امیدوار است بتواند نامزد جادوگرش را از چنگ جادوگر مخوف گلرت گریندلوالد نجات دهد.

فاگلر در این مصاحبه اظهار داشت:

امیدوارم کویینی رو نجات بده … هنوز فیلنامه رو نخوندم ولی وزن بسیار زیادی کم کردم، به نظرم شاید او زمانی که طلسمم کرد هر جا که میره دنبالش باشم طلسمی هم برای تناسب اندام من داشته. اما در سطح فلسفی هم جالب به نظر میاد … ما درحال گذروندن افسردگی هستیم، او کسیه که فقط دردشو کش میده. نامزدشو از دست داده … این چیزیه که مدتیه تو ذهنمه. به نظرم اشتهاشو از دست داده.

پیش تولید این اثر برنامه‌ریزی شده برای پخش در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱، هم اکنون در حال انجام است.

فیلم قبلی در فرنچایز پیش درآمد هری پاتر، جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)، نزدیک به ۶۳۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروش داشته است.

دو فیلم قبلی جانوران شگفت انگیز توسط دیوید یتس (David Yates) کارگردانی و فیلمنامه آنها توسط جی کی رولینگ (J.k rowling) نوشته شده است. همچنین این فیلمها توسط دیوید هیمن (David Hayman)، جی کی رولینگ (J.k rowling)، استیو کلوز (Steve Kloves) و لیونل ویگرام (Lionel Wigram) تهیه شده است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.