تصویر جدید Logan: حضور X-23 در فیلم تایید شد

24 October 2016 - 21:11

 زمزمه‌ها و شایعاتی در گذشته وجود داشت که خبر از حضور شخصیت X-23 را در فیلم Logan «لوگان» می‌داد. در تریلر جدید دختری دیده شده که احتمال درست بودن این شایعات را بیشتر از همیشه کرد. حال، با منتشر شدن تصویر جدید این فیلم، حضور این شخصیت به صورت رسمی در فیلم تایید شده است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  همانطور که می‌دانید، چندی پیش تریلر رسمی و جدید این فیلم در اینترنت منتشر شد و توانست نظر بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان سینما را به خود جذب کند. تئوری‌های بسیاری پس از مشاهده این فیلم توسط طرفداران ایجاد شد که اکثر آن‌ها در ارتباط با شخصیت X-23 بوده است.

شایعه‌های مربوط به ایفای نقش دافنه کین (Dafne Keen) در قالب شخصیت X-23 از همان اوایل معرفی رسمی فیلم Logan آغاز شد. با وجودی که تقریباً صحت این گمانه‌زنی‌ها [به خصوص پس از تریلر فیلم] نزد طرفداران ولورین مشخص شده بود، اما به‌تازگی این مسئله به صورت رسمی اعلام شده و هر گونه شک طرفداران در خصوص این مورد را بر طرف کرده است.

روز گذشته تصویری از بازیگر نوجوان این فیلم یعنی دافنه کین در اینستاگرام منتشر شد. در زیر این تصویر می‌توان نام لاورا (Laura) را به چشم دید. لاورا کینی (Laura Kinney) نام یکی از شخصیت‌های معروف کامیک‌های ولورین است. او در واقع دختر کلون شده ولورین است که با نام X-23 هم شناخته می‌شود. با این وجود، باید انتظار ماجرای بسیار جالبی را در این فیلم داشته باشیم. دیدن دختر کلون شده ولورین که قدرت‌های بسیار زیادی هم دارد، قطعاً هیجان‌انگیز است. او در بین طرفداران ولورین بسیار شناخته شده و محبوب است. شما می‌توانید تصویر منتشر شده از دافنه کین، بازیگر این نقش، را در پایین مشاهده کنید.

logan-laura-dafnekeen-700x465

بر اساس گزارشات قبلی، ماجرای فیلم Logan «لوگان» در سال ۲۰۲۴ میلادی رخ خواهد داد؛ زمانی که قدرت شفابخش ولورین کاهش یافته است و پروفسور ایکس به شدت ضعیف شده است. با این وجود، این دو دوست قدیمی برای بار آخر و انجام ماموریت پایانی خود با هم متحد می‌شوند.

با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که از فیلم در اختیار داریم، می‌توانیم به جرئت بگوییم با یکی از تیره ترین فیلم‌های این فرنچایز روبه‌رو هستیم که درجه سنی آن هم R است. دوباره شاهد بازی هیو جکمن در نقش ولورین خواهیم بود و ماجرایی تازه در انتظار ما است.

چندی پیش تریلر جدید فیلم «لوگان» به صورت رسمی منتشر شد. با توجه به تریلر و تایید حضور X-23 در این فیلم، می‌توان گفت که آخرین ماموریت لوگان کمک به دختر کلون شده خودش است.  قبلاً اعلام شده بود که این آخرین حضور بازیگر محبوب این مجموعه یعنی هیو جکمن (Hugh Jackman) در سری فیلم‌های ولورین است، حال می‌توان احتمال داد که X-23 در ادامه بتواند جای ولورین را بگیرد.

فیلم Logan «لوگان» قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ برابر با ۱۳ اسفند ۹۵ در سینماها اکران شود.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.