نقش‌آفرینی کویین لاتیفا در ریبوت سریال The Equalizer از شبکه سی بی اس

5 November 2019 - 14:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، استودیوی CBS درگیر پروسه ساخت ریبوتی از سریال درام جنایی The Equalizer (متعادل کننده)، محصول دهه ۱۹۸۰، است و قرار است هنرپیشه و خواننده معروف: کوئین لاتیفا (Queen Latifah) که تا به حال برنده جوایز متعددی نیز شده است، در نقش اول این سریال حضور یابد. شبکه CBS به این پروژه، که توسط آندرو مارلو (Andrew Marlowe) و تری میلر (Terri Miller) ساخته خواهد شد، رسماً قول تولید یک پایلوت را نیز داده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ریبوت The Equalizer برداشت جدیدی از این سریال کلاسیک و فرنچایز فیلم خواهد بود. و این ریبوت روایت‌گر داستان کاراکتری است که کوئین لاتیفا آن را ایفا خواهد کرد که یک شخصیت معماگونه است که از مهارت‌های گسترده‌اش استفاده می‌کند تا به آن‌هایی که هیچ جای دیگری را برای تغییر و دگرگونی ندارند کمک کند. فیلم‌نامه این سریال را مارلو و میلر خواهند داشت و هردو از شورانرهای سریال نیز خواهند بود.

لاتیفا، مارلو، میلر، و دبرا مارتین چیس (Debra Martin Chase) از طرف کمپانی Martin Chase Productions به همراه خالق سریال اصلی: ریچارد لیندهیم (Richard Lindheim) و همین‌طور شاکیم کومپر (Shakim Compere) از طرف کمپانی Flavor Unit از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. جان دیویس (John Davis) و جان فاکس (John Fox) از طرف کمپانی Davis Entertainment نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر می‌باشند. این سریال محصول مشترک کمپانی Universal Television و CBS TV Studios می‌باشد.

سریال اصلی، که توسط مایکل اسلون (Michael Sloan) و ریچارد لیندهیم ساخته شد، بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ به صورت چهار فصل از شبکه CBS پخش شد. و هنرپیشه انگلیسی مرحوم: ادوارد وودوارد (Edward Woodward) نیز در نقش مباشر باهوش بازنشسته‌ای به نام رابرت مککال در آن نقش‌آفرینی کرد. به اقتباس از سریال The Equalizer دو فیلم سینمایی نیز ساخته شد که هنرپیشه برنده جایزه اسکار: دنزل واشینگتن (Denzel Washington) در آن بازی کرد، و هر دو فیلم به درآمدی بیش از ۱۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافتند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.