همکاری مجدد ساندرا بولاک با نتفلیکس در فیلم اقتباسی Unforgiven

5 November 2019 - 15:00

ساندرا بولاک (Sandra Bullock) بازیگر برنده اسکار برای تهیه‌کنندگی و بازی در فیلم اقتباسی Unforgiven «نابخشوده» ساخته گراهام کینگ (Graham King) با نتفلیکس قرارداد بست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم براساس سریالی بریتانیایی به همین نام ساخته سالی وینرایت (Sally Wainwright) و با بازی سوران جونز (Suranne Jones) ساخته می‌شود. آن سریال داستان زنی به نام روث را دنبال می‌کرد که پس از آزاد شدن از زندان به جرم قتل دو مامور پلیس به دنبال خواهرش می‌گردد.

Unforgiven دومین فیلم اریجینالی است که بولاک با همکاری نتفلیکس می‌سازد. سال گذشته فیلم مهیج Bird Box «جعبه پرنده» حاصل همکاری بولاک و نتفلیکس توانست در چهار هفته اول پخشش ۸۰ میلیون مخاطب داشته باشد.

کینگ توسعه این فیلم را از شش سال پیش آغاز کرده، زمانی که قرار بود کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان و آنجلینا جولی (Angelina Jolie) بازیگر آن باشند. اما به دلیل اینکه هیچ استودیویی تصمیم به ساخت فیلم نگرفت این پروژه به فراموشی سپرده شد. حالا نورا فینگشاید (Nora Fingscheidt) کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت. اگرچه مک‌کوری دیگر در این پروژه حضور ندارد، اما از فیلمنامه او در این فیلم استفاده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.