پیوستن مرل دندریج به کالی کاوکو در The Flight Attendant از شبکه اچ بی او مکس سریز

5 November 2019 - 16:00

مرل دندریج (Merle Dandridge) به عنوان بازیگر ثابت در سریال درام تریلر The Flight Attendant (خدمه پرواز)، از شبکه HBO Max، در مقابل کالی کاوکو (Kaley Caoco) بازی خواهد کرد. کاوکو تهیه‌کننده اجرایی پروژه نیز می‌باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Flight Attendant به این داستان می‌پردازد که چطور ممکن است کل یک زندگی در عرض یک شب دچار تغییر و دگرگونی شود. یک خدمه پرواز (با بازی کاوکو) در یک هتل اشتباهی و در یک تختخواب اشتباهی از خواب بیدار می‌شود و با یک مرد مرده مواجه می‌شود و اصلا نمی‌داند که چه پیش آمده است. این تریلر کمدی تاریک بر اساس رمانی به همین نام از پرفروش‌ترین نویسنده نیویورک تایمز: کریس بوهجالیان (Chris Bohjalian) می‌باشد.

دندریج در این سریال در نقش کیم ظاهر خواهد شد، که یک نماینده طراز اول باهوش FBI است که تصمیم می‌گیرد دیگر مرتکب اشتباهات تکراری نشود.

کمپانی فیلم‌سازی کاوکو: Yes، کمپانی Norman and Berlanti Productions، و همین‌طور کمپانی Warner Horizon Scripted Television از تهیه‌کنندگان این سریال هشت قسمتی مورد انتظار می‌باشند.

گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، کاوکو، سارا اسچکتر (Sarah Schechter)، استیو یوکی (Steve Yockey)، مردیت لاوندر (Meredith Lavender)، مارسی اولین (Marcie Ulin)، و سوزان مککورمک (Suzanne McCormack) از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. سوزان فوگل (Suzan Fogel) نیز کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی دو قسمت اول سریال می‌باشد.

دندریج در سریال درام موفق Greenleaf (گرینلیف) نقش گریس گرینلیف را ایفا می‌کند که هم‌اکنون فصل چهارمش از شبکه OWN در حال پخش است. از جمله کارهای تلویزیونی قابل توجه دیگر او می‌توان به Sons of Anarchy (فرزندان آشوب) از شبکه Fx، و Starcrossed (ستاره بیگانه) از شبکه CW، و The Night Shift (شیفت شب) از شبکه NBC اشاره کرد. او اخیرا در اجرای جدید Murphy Brown (مورفی براون) از شبکه CBS نیز دوباره نقش‌آفرینی کرده است.

دندریج امشب به همراه اسطوره‌های دیگر تئاتر Broadway (برادوی) به روی صحنه می‌رود تا بیست و پنجمین سالگرد دیزنی را در تئاتر برادوی با اجرای ووپی گلدبرگ (Woopi Goldberg) جشن بگیرند. دندریج کارش را با اجراهایی مثل Aida and Tarzan محصول دیزنی، و همین‌طور Spamalot، و Rent، و Jesus Christ Superstar در تئاتر برادوی آغاز کرد، و در اجرای جدید Once On This Island در تئاتر برادوی که برنده جایزه تونی هم شد، نیز ایفاگر یک نقش اصلی بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.