زک افرون؛ پادشاه جنگل

5 November 2019 - 21:00

فیلم اقتباسی Last Stand مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده اما تولید آن دو سال عقب افتاده درحالیکه زک افرون (Zac Efron) تنها بازیگر این فیلم است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم توسط اسکات الکساندر (Scott Alexander) و لری کارازوسکی (Larry Karaszewski) نوشته و توسط گلن فیکارا (Glenn Ficarra) و جان رکوا (John Requa) کارگردانی می‌شود و داستان واقعی درباره متخصص تکنولوژی به نام جان مک‌آفی است که سازنده نرم‌افزار آنتی‌ویروس مک‌آفی است که زندگی متمدن خود را رها کرد و به جنگل بلیز رفت. در این فیلم، محقق مجله Wired، آری فرمن با بازی افرون، شرایط مک‌آفی را برای مصاحبه با او می‌پذیرد اما به محض رسیدن به بلیز، درگیر مشکل پارانوئیدی مک‌آفی و واقعیت و قتل می‌شود.

این پروژه محصول Condé Nast Entertainment, Ficarra و Zaftig Films, MadRiver Pictures و Epic Entertainment است و STX Films در حال مذاکره برای بدست آوردن حقوق توزیع داخلی است و MadRiver International هفته آینده فروش فیلم را برعهده خواهد داشت.

افرون اخیرا در فیلم موفق The Greatest Showman نقش مقابل هیو جکمن (Hugh Jackman) بوده و برای بازی در Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile توجه بسیاری را به خود جلب کرد. افرون صداپیشه فرد جونز در Scoob است.

گرچه نویسندگان و کارگردانان این فیلم سال‌ها قبل به این پروژه پیوسته‌اند، انتخاب بازیگران آن دچار وقفه شده، جاییکه قرار بود جانی دپ (Johnny Depp) و مایکل کیتون (Michael Keaton) به فیلم بپیوندند، اما نشد‌.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.