سریال Mayans M.C اسپین‌آف Sons of Anarchy برای فصل سوم تمدید شد

5 November 2019 - 23:30

شبکه FX قبل از پخش قسمت پایانی فصل دوم سریال Mayans M.C این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد. این شبکه همچنین اعلام کرد پس از اخراج سازنده کرت ساتر (Kurt Sutter) حالا الجین جیمز (Elgin James) شورانر سریال خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نیک گراد مدیر بخش محتواهای اریجینال شبکه FX در این باره گفت:

خوشحالیم که قرار است داستان Mayans M.C را همچنان ادامه دهیم. الجین جیمز این فرصت را پیدا کرده تا به شورانر سریال تبدیل شود. کرت ساتر شخصا الجین را به عنوان شریک خودش انتخاب کرده بود و او نقش مهمی در موفقیت سریال داشته است.

ساتر از مدت‌ها قبل گفته بود قصد دارد رهبری سریال را به جیمز بسپارد. او گفته بود قصد دارد گامی به عقب برداشته و به جیمز اجازه دهد خودش را نشان دهد. ساتر همچنین دوست نداشته مردی سفیدپوست یعنی خودش اداره داستانی درباره یک گروه موتورسواری لاتین را برعهده داشته باشد. البته او قصد نداشت این سریال اسپین‌آف Sons of Anarchy «پسران هرج و مرج» را ترک کند، اما ماه گذشته به دلیل اختلاف با مدیران دیزنی از کارش اخراج شد.

سریال Mayans M.C پس از اینکه در سال ۲۰۱۸ به پربیننده‌ترین سریال شبکه تبدیل شد در فصل دوم هم پرقدرت ظاهر شد و امسال بین ۶ سریال پرمخاطب این شبکه قرار گرفت.

فصل سوم Mayans M.C احتمالا پاییز ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

منبع:‌ Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.