زمان آغاز فیلم‌برداری فیلم Nightmare Alley توسط ویلم دفو اعلام شد

6 November 2019 - 10:00

گی‌یرمو دل تورو  (Guillermo del Toro) سال خوبی را در ۲۰۱۷ پشت سر گذاشت، سالی که منجر به کسب اسکار برای درام تحسین‌شده‌ی The Shape of Water شد. از آن زمان برای پروژه‌ی بعدی او هیجان‌زده بودیم، اثری که اوایل امسال از آن پرده‌برداری شد و اقتباس جدیدی از Nightmare Alley خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بر اساس کتابی نوشته‌شده توسط ویلیام لیندزی گرشام (William Lindsay Gresham)، داستان یک مرد حقه‌باز را دنبال می‌کند که برای فریب دادن مردم و دزدی از آن‌ها با یک زن روانشناس همکاری می‌کند. اوضاع وقتی بدتر می‌شود که خود او توسط این زن فریبکار سرکیسه می‌شود.

جای تعجبی نیست که دل تورو  لیست بلندبالایی از ستارگان را برای این عنوان به خدمت گرفته است، بازیگرانی که شامل بردلی کوپر (Bradley Cooper)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، تونی کولت (Toni Collette)، رونی مارا (Rooney Mara)، ران پرلمن (Ron Perlman)، دیوید استراترن (David Strathairn) و ریچارد جنکینز (Richard Jenkins) و ویلم دفو (Willem Dafoe) هستند.

در نشست خبری فیلم The Lighthouse، از دفو درباره‌ی تاریخ آغاز فیلم‌برداری Nightmare Alley پرسیده شد و او جواب داد:

بسیار برای این پروژه هیجان‌زده هستم. پروژه‌ای عالی. نقشی خوب. ما در ماه مارس (اسفند) فیلم‌برداری را آغاز خواهیم کرد.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه احتمالاً این فیلم جلوه‌های ویژه‌ی بصری سنگینی نخواهد داشت، اگر دل تورو  در سال ۲۰۲۰ فیلم‌برداری و تدوین آن را به‌پایان برساند، احتمالاً این عنوان در اوایل پاییز اکران شود. اما این تنها حدسی بیش نیست و عجله‌ای برای این پروژه وجود نخواهد داشت. اگر Nightmare Alley در سال ۲۰۲۱ نیز اکران شود، مشکلی وجود نخواهد داشت. اما نمی‌شود برای دیدن اثری دیگر از دل تورو انتظار کشید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.