فیلمبرداری فیلم Uncharted از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد

6 November 2019 - 09:00

احتمالا فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Uncharted «آنچارتد» که چندین کارگردان عوض کرده و سال‌ها در حال توسعه بوده از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. در گزارشی جدید ادعا شده تولید این فیلم محصول سونی از فوریه ۲۰۲۰ (بهمن ۹۸) کلید خواهد خورد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این گزارش همچنین آمده است فیلمبرداری در برلین آلمان انجام خواهد شد. در سری بازی‌های ویدیویی محبوب Uncharted شخصیت اصلی یعنی نیتن دریک به مکان‌های مختلفی در سراسر جهان سفر می‌کرد، پس احتمالا این کاوشگر در این فیلم هم به جاهای مختلفی از جمله برلین برود.

این همان فیلمی است که از سال‌ها پیش سونی قصد داشت آن را با بازی تام هالند (Tom Holland) بازیگر مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول بسازد. اگرچه هنوز مشخص نیست شخصیت منفی فیلم چه کسی است، اما هالند از همان ابتدا در پروژه حضور داشته، برخلاف چندین کارگردان که به پروژه پیوسته و از آن جدا شده‌اند.

ابتدا شاون لوی (Shawn Levy) برای کارگردانی پروژه انتخاب شد، اما سال گذشته از این سمت کناره‌گیری کرد. سپس دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) به پروژه پیوست، اما او هم خیلی زود از آن جدا شد. جدیدترین کارگردانی که اعلام شده این فیلم را خواهد ساخت تراویس نایت (Travis Knight) کارگردان Bumblebee «بامبلبی» بوده که هنوز در پروژه حضور دارد.

سونی تاریخ اکران فیلم را ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ تعیین کرده است.

منبع:‌ Comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.