Losing Clementine پروژه جدید جسیکا چستین

6 November 2019 - 11:30

جسیکا چستین (Jessica Chastain) در درام کمدی Losing Clementine ایفای نقش خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوسیا پونزو (Lucia Puenzo) این فیلم اقتباسی که براساس رمان اشلی ریم (Ashley Ream) درباره هنرمند مشهوری به نام کلمنتین پریچارد با بازی چستین است، و یک ماه قبل از کشتن خود بخاطر مبارزه با افسردگی، صرف سر و سامان دادن امور زندگی‌اش می‌کند، را کارگردانی می‌کند. پریچارد قبل از تمام کردن زندگی‌اش، رازهایی درباره خانواده‌اش و تراژدی که خواهر و مادرش را تحت تاثیر قرار داد، کشف می‌کند. و همه چیز از اینجا شروع می‌شود که ما این هنرمند بداخلاق را از دست می‌دهیم یا پیدا می‌کنیم؟

کمپانی Sentient Entertainment حق ساخت فیلم را بدست آورده و آن چرکیس (Ann Cherkis) فیلم‌نامه‌اش را قلم می‌زند. CAA Media Finance سرمایه‌گذاری فیلم را برعهده دارد و حق توزیع داخلی‌اش را در اختیار دارد. مایکل میلر (Michael Miller)، جینی میلر (Jeeny Miller)، جیک مارتین (Jake Martin)، سرکیس و مریم لیبرمن (Maryam Lieberman) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند.

چستین اخیرا در It Chapter Two دیده شد و به زودی در فیلم مهیج ۳۵۵ به همراه لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o)، پنه‌لوپه کروز (Penelope Cruz) و دایان کروگر (Diane Kruger) و درام جنایی Eve به همراه جینا دیویس (Geena Davi) و کالین فارل (Colin Farrell) دیده می‌شود. این بازیگر نامزد دو دوره جوایز اسکار، قرار است در نمایش اقتباسی A Doll’s House بازی کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.