فیلم  The Batman: احتمال حضور کالین فارل در نقش پنگوئن و اندی سرکیس در نقش آلفرد

6 November 2019 - 11:00

امروز دو خبر مهم درباره فیلم ابرقهرمانی مورد انتظار The Batman «بتمن» به کارگردانی مت ریوز (Matt Reeves) منتشر شد که نشانگر پیشرفت روند تولید فیلم است. همزمان با اینکه اعلام شد اندی سرکیس (Andy Serkis) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم در نقش آلفرد پنی‌ورث است، ددلاین هم گزارش داده کالین فارل (Colin Farrell) احتمالا در این فیلم نقش پنگوئن را بازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگر فارل در نقش پنگوئن به این پروژه اضافه شود گروه سه نفره شروران فیلم شامل ریدلر با بازی پل دینو (Paul Dano) و کت‌وومن با بازی زوئی کراویتز (Zoe Kravitz) تکمیل می‌شود.

فارل با آثار کامیک بوکی غریبه نیست و قبلا در فیلم ناموفق Daredevil «دردویل» محصول ۲۰۰۳ نقش شرور بولزای را بازی کرده است. او همچنین در نقش‌های دشوار دیگری مثل یک پلیس شکست خورده در فصل دوم True Detective «کارآگاه حقیقی» و یک قاتل عجیب در In Bruges «در بروژ» حضور داشته است.

سرکیس هم که قبلا سابقه همکاری با ریوز در فرنچایز Planet of the Apes «سیاره میمون‌ها» را داشته قبلا در آثار کامیک بوکی مارول نقش منفی کلاو را بازی کرده است.

با توجه به بازیگرانی که ریوز برای فیلم انتخاب کرده The Batman قطعا به اثری کامیک بوکی تبدیل خواهد شد که همه برای آن هیجان‌‌زده می‌شوند. فعلا حضور رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بروس وین/بتمن، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش کمیسر گوردون، دینو در نقش ریدلر و کراویتز در نقش کت‌وومن در فیلم قطعی شده است.

فیلم The Batman در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.