مل گیبسون و فرانگ گریلو به Leo From Toledo پیوستند

6 November 2019 - 12:30

گیبسون و فرانک گریلو (Gibson and Frank Grillo) بازیگران نقش اول تریلر Leo From Toledo ساخته جو کارنان (Joe Carnahan) خواهند بود که MadRiver International آن را پخش خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستان قاتل سابق گروه خلافکار شهر کنزاس است که تحت حفاظت است چون مشکل حافظه پیدا کرده است.‌ وقتی گذشته او را درگیر خود می‌کند و تسخیر می‌شود، زمان کوتاهی برای نجات چیزی دارد که جا گذاشته، دختر و نوه‌اش.

این پروژه همکاری مجدد گیبسون، گریلو و کارنان است که قبلا در تریلر علمی‌تخیلی Boss Level با هم همکاری داشته‌اند.

فیلم Leo From Toledo براساس فیلم‌نامه اصلی از دن کیسی (Dan Casey) است. لورنس گری (Lawrence Grey) این فیلم را از طریق Grey Matter Productions به همراه کارنان و گریلو تولید می‌کند. نوا روزن (Noah Rosen) تهیه‌کننده اجرایی فیلم به همراه بن اورارد (Ben Everard) است.

کمپانی MadRiver International فروش بین‌المللی فیلم را برعهده داشته و CAA Media Finance سرمایه‌گذار فیلم است.

گیبسون درباره فیلم گفته:

هیچوقت اینقدر از نشستن در اتاق نویسندگان با لورنس گری و جو کارنان لذت نبرده بودم، این تریلر سریع و فشرده‌ای است که دقت بالا و موشکافی در آن من را منقلب کرد.

کارنان، کارگردان فیلم، نیز گفته:

لئو فیلمی است که دوست دارم بسازم، آن جالب، بامزه و پر از اکشن است. کار کردن مجدد با مل و فرانک موهبت بزرگی است. به ندرت پیش می‌آید که با کسانی که دوستشان داری و برایشان احترام قائلی، فیلم بسازی. حس می‌کنم لئو بازگشت به شکلی از شخصیت مل است.‌ این فیلم‌نامه به او این امکان را می‌دهد بامزه و دراماتیک باشد ک بی‌صبرانه منتظرم او را در این شخصیت ببینم.

کیمبرلی فاکس (Kimberly Fox) از MadRiver International نیز اظهار داشته:

این فیلمی است که بی‌صبرانه منتظر پخش‌اش هستیم و ترکیب فوق‌العاده‌ای از کمدی و اکشن است که در بازار بدان نیاز است و می‌دانیم مخاطبین سراسر دنیا را به وجد می‌آورد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.