تیزر تریلر جدید فیلم IP Man 4 منتشر شد

6 November 2019 - 13:30

تیزر جدیدی از فیلم IP Man 4 «ایپ من ۴» منتشر شد که در آن شاهد بازگشت ستاره این فرنچایز یعنی دانی ین (Donnie Yen) در نقش استاد بزرگ کونگ‌فو هستیم. این تیزر ایپ من را دوباره در محل تمرینات سابق خودش در حال انجام حرکات رزمی نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تنش با جلو رفتن تریلر شدت می‌گیرد، اما تیزر بدون اینکه مبارزات خاصی از فیلم نشان دهد به پایان می‌رسد. البته طرفداران این سری نگران نباشند چون فیلم‌های IP Man همیشه پر از مبارزات رزمی جذاب و دیدنی هستند.

زندگی ایپ من پس از مرگ همسرش تغییری نکرده، اما او و پسرش کم‌کم از هم دور شده‌اند. ایپ من به دنبال آینده بهتری برای فرزندش، تصمیم می‌گیرد به آمریکا سفر کند اما متوجه می‌شود زندگی در آن‌جا برایش دشوار است. زیر ظاهر زیبای آن‌جا لایه‌ای از نژادپرستی قرار دارد که خیلی بدتر از چیزی است که او انتظار داشت. ایپ من جایگاه خودش را مورد آزمایش قرار داده و به دلیلش برای انتخاب هنرهای رزمی فکر می‌کند.

در تیزر قبلی فیلم دیدیم که ایپ من برای ملاقات با شاگردش بروس لی به آمریکا می‌رود که خودش مدرسه هنرهای رزمی برپا کرده است. او در آمریکا با بهترین مبارزان ارتش که اسکات آدکینز (Scott Adkins) نقش یکی از آن‌ها را بازی می‌کند روبرو می‌شود. شاید مهم‌ترین نکته درباره IP Man 4 همین رویارویی ین و آدکینز باشد که طرفداران به شدت منتظر آن هستند.

ین سال آینده در فیلم لایو اکشن Mulan «مولان» در نقش فرمانده تانگ دیده خواهد شد. البته هنوز احتمال بازگشت شخصیت چیروت ایموه او در فرنچایز Star Wars «جنگ ستارگان» وجود دارد.

یوئن وو پینگ (Yuen Woo-ping) طراح مبارزات هنرهای رزمی که سابقه همکاری با سه‌گانه The Matrix «ماتریکس» و فیلم‌های Kill Bill «بیل را بکش» ساخته کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) را داشته دوباره طراحی مبارزات این فیلم را برعهده دارد.

فیلم IP Man 4 در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.