آبری پلازا به مایکل کین در فیلم پر فروش‌ها پیوست

6 November 2019 - 18:00

به گزارش اختصاصی سایت خبری Deadline آبری پلازا (Aubrey Plaza) به مایکل کین (Michael caine)، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، در اولین فیلم کارگردانی شده توسط لینا راسلر (Lina Roessler) یعنی فیلم پرفروش‌ها (Best Sellers) پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم داستان نویسنده‌ای (مایکل کین) کهنه‌کار را در سفری به همراه ویرایشگری جوان (پلازا) که در تلاش برای نجات انتشارات پدرش است دنبال می‌کند. نویسنده‌ی باهوش و تیره روز فقط به دنبال گذراندن روزهای پایانی زندگی خود در آرامش در کنار سیگار، نوشیدنی اسکاتلندی و گربه‌ی نارنجی‌اش است اما ویرایشگر پرانگیزه آرامش وی را برهم می‌زند.

این پروژه بر پایه‌ی فیلمنامه‌ای از آنتونی گریکو (Anthony Grieco)، برنده جایزه Nicholl Fellowship در فیلمنامه نویسی در سال ۲۰۱۵ است. این کار محصول مشترک انگلستان و کانادا خواهد بود و توسط آریل الوز (Arielle Elwes) از فیلم نوار (Braid)، کسین الوز (Cassin Elwes) از فیلم‌های خاموش (Mudbound) و خدمتکار (The Butler)، پیتر جاکل از فیلم‌های غول (Ghoul) و قرون وسطا (Medieval) و وین مارک گادفری (Wayne Marc Godfrey) از فیلم‌های خارجی (The Foreigner) و رودخانه‌ی ویند (Wind River) در انگلستان و جاناتان وانگر (Jonathan Vanger) از فیلم خانم اسلوان (Miss Sloane) و پیر اون (Pierre Even) از فیلم‌های جادوگر جنگ (War Witch) و پروژه‌ی هامینگبرد (The Hummingbird Project) در کانادا تهیه می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر به ترتیب مارتین باراب (Martin Barab)، مارک دامون (Mark Damon) و آدام گولدورم (Adam Goldworm) هستند.

کمپانی Foresight Unlimited حق فروش خارجی این فیلم را برعهده دارد در حالی که Elwes به فروش خانگی این فیلم رسیدگی می‌کند. ساخت فیلم در ماه جاری آغاز خواهد شد.

راسلر بازیگر، نویسنده و کارگردان کانادایی است. در کارنامه‌ی وی فیلم کوتاه زمزمه‌های کوچک: قسم (Little Whispers: The Vow) و زمستان (Winter) که هردو جوایز بسیاری برنده شده و در سرتاسر جهان پخش شدند به چشم می‌خورد. فیلمنامه‌ی نجات دهنده (The Rescuer) از راسلر یکی از ده فیلمنامه‌ی انتخاب شده توسط استودیو نویسندگان TIFF در سال ۲۰۱۹ است.

پلازا به تازگی تولید فیلم خرس سیاه (Black Bear)، فیلمی درام که در مقابل کریستوفر ابوت (Christopher Abbott) و سارا گدون (Sarah Gadon) قرار می‌گیرد و تهیه‌کننده فیلم نیز هست، را به اتمام رسانده است. همچنین فیلم بعدی پلازا فیلم امید (Hope) از شبکه نتفلیکس و کارگردانان نیوزیلندی جکی ون بیک (Jackie Van Beek) و مدلین سمی (Madeline Sami) است. گفتنی است کارنامه‌ی وی شامل فیلم‌های پارک‌ها (The Parks)، بازسازی (Recreation)، بازی بچگانه (Child’s Play) در بهار گذشته، اینگرید به غرب می‌رود (Ingrid Goes West) به کارگردانی مت اسپایسر (Matt Spicer) که وی تهیه‌کننده فیلم بوده و جایزه‌ی Independent Spirit برای بهترین نقش‌آفرینی اول را ازآن خود کرد، ساعت‌های کم (Little Hours) به کارگردانی جف بینا (Jeff Beana)، تفنگ ند (Ned Rifle) از هل هارتلی (Hal Hartley)، فیلم ایمنی تضمین شده نیست (Safety Not Guaranteed) از کالین تروروف (Colin Trevorrow)، اسکات پیلگرم در مقابل دنیا (Scott Pilgrim vs. the World) به کارگردانی ادگار رایت (Edgar Wright) و در نهایت فیلم افراد بامزه (Funny People) از جود آپاتو (Judd Apatow) می‌شود.

پلازا در شبکه های تلویزیونی نیز در سریال لژیون (Legion) شبکه‌ی FX به کارگردانی نوا هاولی (Noah Hawley) به نقش‌آفرینی پرداخته است. گفتنی است وی مجری مراسم جوایز Film Independent Spirit در سال ۲۰۱۹ بوده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.