اولین تصاویر الیزابت ماس در فیلم The Invisible Man منتشر شدند

7 November 2019 - 09:00

یونیورسال پس از تلاش ناموفق برای ایجاد یک دنیای مرتبط از هیولاهای خودش در سال ۲۰۱۷، این هیولاهای کلاسیک را با فیلم The Invisible Man «مرد نامرئی» به ریشه‌های خودشان برخواهد گرداند. حالا اولین تصاویر از این فیلم که سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم محصول مشترک یونیورسال و بلوم‌هاوس توسط لی ونل (Leigh Whannell) کارگردان فیلم Upgrade «ارتقا» ساخته می‌شود. الیزابت ماس (Elisabeth Moss) نقش سسیلیا کاس زنی گیرافتاده در یک رابطه بد با دانشمندی نابغه با بازی الیور جکسون کوهن (Oliver Jackson-Cohen) را بازی می‌کند. سسیلیا به دلیل سوء استفاده‌های شوهرش به کمک خواهر و دوست دوران کودکی خودش جایی مخفی می‌شود.

وقتی شوهر سوء استفاده‌گر سسیلیا خودکشی می‌کند و مقدار زیادی از مال و اموال خودش را برای او باقی می‌گذارد، او به واقعی بودن مرگش شک می‌کند. وقتی اتفاقات عجیبی زندگی اطرافیان او را تهدید می‌کند، سسیلیا به عقلانیت خودش شک کرده و تلاش می‌کند به همه اثبات کند موجودی که هیچکس او را نمی‌بیند در حال اذیت کردن اوست.

ونل نویسنده و کارگردان درباره این فیلم گفته است:

تصویر مرد نامرئی برای اغلب مردم یک شخص با کت بارانی و عینک آفتابیه. من میخواستم از اون رویکرد فاصله بگیرم و چیزی مدرن بسازم. دوست داشتم چیزی بسازم که پرتنش و ترسناک باشه و هیچکس شبیهش رو ندیده باشه.

فیلم The Invisible Man در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند) اکران خواهد شد.

 

منبع:‌ Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.