فیلمنامه دنباله فیلم Dune ساخته دنی ویلنوو در حال نگارش است

7 November 2019 - 09:30

به نظر می‌آید لجندری و برادران وارنر در سکوت کامل در حال توسعه یک دنباله برای فیلم اقتباسی Dune «تل‌ماسه» به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) هستند. این خبر بخشی از بیانیه این استودیوها بود که در آن همچنین اعلام شد جان اسپایتس (Jon Spaihts) دیگر شورانر سریال اسپین‌آف Dune: Sisterhood محصول سرویس استریم HBO Max نخواهد بود و به عنوان نویسنده به دنباله فیلم پیوسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

به نظر می‌آید دلیل این جدایی اسپایتس اختلافی است که بین او و بخش تلویزیونی لجندری به وجود آمده است. او نسخه کلی داستان را در اختیار استودیو قرار داده که تمرکزش روی گروهی از شخصیت‌های زن به نام بن گسریت از دنیای Dune ساخته فرانک هربرت است. احتمالا استودیو با رویکرد او نسبت به سریال موافق نبوده و او حالا نویسندگی دنباله غیررسمی Dune را برعهده خواهد داشت. البته اسپایتس همچنان به عنوان تهیه‌کننده اجرایی با سریال همکاری خواهد کرد.

اسپایتس با همکاری ویلنوو فیلمنامه Dune را نوشته که در آن تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) نقش اصلی پل آتریدس را بازی می‌کند. این فیلم داستان پل پسر یک خانواده اشرافی را دنبال می‌کند که محافظت از یکی از مهم‌ترین عناصر سیاره که فقط در سیاره آراکیس پیدا می‌شود به او سپرده شده است.

در این فیلم پرستاره علاوه بر شالامی شاهد حضور خاویر باردم (Javier Bardem)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جاش برولین (Josh Brolin)، جیسون موموآ (Jason Momoa)، دیو باتیستا‌ (Dave Bautista) ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و زندیا (Zendaya) خواهیم بود.

فیلم Dune در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.