جو منگنیلو به فیلم ابرقهرمانی Archenemy پیوست

7 November 2019 - 11:30

جو منگنیلو (Joe Manganiello) بازیگر فیلم‌های Magic Mike و True Blood، در فیلم ابرقهرمانی مرموزی به نام Archenemy ایفاگر نقش مکس فیست خواهد بود که فیلم ماجراجویی اکشن و حماسی از SpectreVision است. درادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم توسط Voltage Pictures پخش می‌شود که فروش بین‌المللی فیلم را برعهده دارد و آدام ایجبت مورتیمر (Adam Egypt Mortimer) نویسنده و کارگردان آن است که داستانی از مورتیمر و لوکاس پسمور (Lucas Passmore) است.

فیلم Archenemy داستان مکس فیست است که ادعا می‌کند قهرمانی از بُعد دیگری است که از طریق زمان و فضا به زمین افتاده، جایی‌که هیچ قدرتی ندارد. هیچکس داستان او را باور نمی‌کند جز نوجوان محلی که همستر نامیده می‌شود. آن‌ها با هم به خیابان‌ها می‌روند تا گنگ فروش مواد محلی و رئیس‌شان که منجر نامیده می‌شود، را از بین ببرند.

دنیل نوا (Daniel Noah)، لیزا والن (Lisa Whalen) و الیجا وود (Elijah Wood) این فیلم را تولید می‌کنند و استیسی جورگنسن (Stacy Jorgensen) به همراه باباکار دین (Babacar Diene) و کیم شرمن (Kim Sherman) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

جاناتان دکتر (Jonathan Deckter) رییس موسسه ولتاژ اظهار داشته:

فیلم Archenemy درباره یافتن قهرمانانی میان ماست و چیزی که فکر می‌کنم همه می‌توانند به دنیای امروزی ربط دهند. بسیار خوشحالیم این ابرقهرمان بامزه و اکشن را داریم و از کار کردن با آدام و SpectreVision در دومین فیلم خود خوشحالیم تا این دو شخصیت را به خیابان‌ها ببریم.

لیزا والن (Lisa Whalen) مدیر SpectreVision نیز اظهار داشته:

از همکاری مجدد با آدام و ولتاژ خوشحالیم تا ژانر منحصر به فرد دیگری را روی پرده ببریم. مدت زیادی بود می‌خواستیم با جو کار کنیم و Archenemy فرصت عالی برای این اتفاق است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.