تصویری از انیمیشن Soul جدیدترین اثر پیکسار منتشر شد

7 November 2019 - 12:30

پیکسار تصویر جدیدی از انیمیشن Soul «روح» منتشر کرد. این فیلم به کارگردانی پیت داکتر (Pete Docter) داستان جو گاردنر یک معلم موسیقی جاز را دنبال می‌کند که این فرصت را پیدا کرده تا در یک کلوپ سطح بالای جاز برنامه اجرا کند. اما مشکل اینجاست که جو قبل از رفتن به این مراسم می‌میرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هسته اصلی داستان این است که روح جو این فرصت را دارد تا با چندین روح دیگر ارتباط برقرار کند که آن‌ها هم منتظر شانسی برای هوشیاری هستند. داکتر که حالا ریاست پیکسار را هم برعهده دارد درباره این انیمیشن جدید گفته:

ما با مردم مختلفی با ادیان متفاوت صحبت کردیم و از اونا پرسیدیم نظرشون درباره روح چیه؟ همه اونا از عبارات معنوی و غیرفیزیکی استفاده کردن. ما نمی‌دونستیم چطور باید این رو نشون بدیم، چون در آثارمون با چیزهای فیزیکی و قابل نمایش سروکار داشتیم. این چالش بزرگی بود، اما به نظرم تیم خیلی خوب موفق شده این دنیای معنوی رو به تصویر بکشه.

او همچنین گفت نکته اصلی فیلم این است که درک کنیم چرا وقتی می‌دانیم زمان محدودی زنده هستیم فقط چیزهای مهم را انتخاب می‌کنیم. او در ادامه گفت:

این فیلم کاوشی در اینه که تمرکز انسان باید روی کدوم بخش زندگیش باشه. چه چیزهایی واقعا برای ما ارزش دارن و چه چیزهایی فقط باعث تلف کردن وقت ما میشن.

شاید این نکات برای یک انیمیشن خانوادگی سنگین باشد، اما داکتر همان کسی است که انیمیشن جذاب و متفکرانه Inside Out «ظاهر و باطن» را ساخت، پس مطمئنیم این بار هم با اثر قابل تحسینی روبرو هستیم.

جیمی فاکس (Jamie Foxx)، تینا فی (Tina Fey)، فیلیشیا رشاد (Phylicia Rashad) و دیوید دیگز (Daveed Diggs) صداپیشگان این انیمیشن هستند.

انیمیشن Soul در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.