تریلر فیلم ترسناک Color Out of Space با بازی نیکولاس کیج منتشر شد

7 November 2019 - 13:00

اولین تریلر فیلم ترسناک Color Out of Space براساس داستانی از اچ پی لاوکرافت (H.P. Lovecraft) و با بازی نیکولاس کیج (Nicolas Cage) بازیگر برنده اسکار منتشر شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ریچارد استنلی (Richard Stanley) داستانی وحشتناک از گاردنرها است، خانواده‌ای که به یک مزرعه متروکه نقل مکان می‌کنند تا از شلوغی‌های قرن ۲۱ فرار کنند. در همین حین که آن‌ها در حال تطبیق یافتن با زندگی جدید خود هستند، یک شهاب سنگ در حیاط آن‌ها سقوط می‌کند. این شی فضایی مرموز در زمین ذوب شده و این منطقه را با رنگی عجیب تحت تاثیر قرار می‌دهد. این خانواده متوجه می‌شود این نیروی فضایی با هر موجودی که برخورد کند آن را تغییر می‌دهد.

ایلایجا وود (Elijah Wood) تهیه‌کننده فیلم اعلام کرده قصد دارد با همکاری استنلی دنیای ترسناکی براساس آثار لاوکرافت بسازد که Color Out of Space اولین بخش آن است.

در این فیلم علاوه بر کیج، جولی ریچاردسون (Joely Richardson)، مدلاین آرتور (Madeleine Arthur)، برندن میر (Brendan Meyer)، تامی چانگ (Tommy Chong)، الیوت نایت (Elliot Knight) و جولین هیلارد (Julian Hilliard) حضور دارند.

فیلم Color Out of Space در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن)‌ اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.