سریال The Haunting of Bly Manor برگرفته از داستان‌های هنری جیمز است

7 November 2019 - 12:03

سُکان‌دار فیلم Doctor Sleep، مایک فلاناگان (Mike Flanagan) با سریال ترسناک The Haunting of Hill House را سال گذشته برای نتفلیکس، سر و صدا به پا کرد. حالا، وی مشغول ساخت دومین فصل سریال، تحت عنوان The Hunting of Bly Manor، است و اعلام کرده این فصل، چیزی بیش از اقتباس از داستان The Turn of the Screw هنری جیمز (Henry James) است و ده‌ها داستان‌ ترسناک دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فلاناگان در اینباره اظهار داشت:

چیزی که من بدان دسترسی دارم، چیزی که هیچ یک از اقتباس‌های The Turn of to the Screw ندارد، مابقی داستان‌های ترسناک هنری جیمز است. من همه آن‌ها را بلدم. The Turn of the Screw بارها مورد اقتباس قرار گرفته و به خوبی می‌دانیم فرمت فیلم می‌گیرد. ما فصل کاملی از آن را برای تلویزیون می‌سازیم. Turning of the Screw استخوان‌بندی این فصل است و ما را از ابتدا به انتها می‌برد. اما باید رو به The Jolly Corner و The Romance of Certain Old Clothes آوریم، و این داستان‌های فوق‌العاده چیزی هستند که مردم تاکنون ندیده‌اند. آن طوری تمام می‌شود که آشنا است اما این آشنایی در قسمت اول از بین می‌رود. آن می‌گوید: ما در مسیر دیگری حرکت می‌کنیم.

گرچه بازیگران زیادی از فصل اول در این سریال حضور خواهند داشت، فلاناگان اعلام داشته که آن‌ها در نقش‌های مختلفی بکار گرفته می‌شوند:

ما آن داستان را در فصل اول به پایان رساندیم. و من نمی‌خواستم چیزی را تکرار کنم، بازیگران هم این را نمی‌خواهند.
این دست ما را باز می‌گذارد چون در تئوری، در شکل آنتولوژی خود، هر فصل آن می‌تواند جستجویی از بخش کلاسیکی از ادبیات وحشت باشد. بازیگران آزادند بمانند یا بروند.
این یعنی بازیگران جدیدی بکار‌ گرفته می‌شوند و فرصت جدیدی برای بازیگران فعلی وجود دارد. این فرمت را دوست دارم. این کاملا ناامید کننده است که بخواهیم Cranes را دوباره ببینیم.

سریال The Haunting of Bly Manor الهام گرفته از داستان ترسناک گاتیک هنری جیمز از رمان The Turn of The Screw است که وقایع آن در عمارت روستایی قدیمی رخ می‌دهند. دو یتیم جوان از سرپرست جوان‌شان مراقبت می‌کند که داستان توسط او روایت می‌شود.

اینزورث و اسمیت بازیگران نقش مایلز و فلورا هستند، درحالیکه میلر، ایو و کولی نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

بازسازی مدرن از رمان برجسته شرلی جکسون (Shirley Jackson) با همین نام، The Haunting of Hill House، درباره خواهر و برادر جوانی است که در خانه تسخیر شده‌ای در یک روستا بزرگ شده‌اند. آن‌ها بزرگ شده و با تراژدی، روح‌های گذشته، روبرو می‌شوند. بعضی از این روح‌ها در ذهن‌شان و برخی سایه‌های Hill House هستند. مایک فلاناگان خالق، کارگردان و ذهن خلاق این سریال بود که درام خانوادگی‌ پیچیده‌ای با داستان مهیج و ترسناکی است. ترور میسی (Trevor Macy) تهیه‌کننده اجرایی به همراه فلاناگان است. مردیت آوریل (Meredith Averill)، جاستین فالوی (Justin Falvey) و داریل فرانک (Darryl Frank) شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

سریال The Haunting of Bly Manor از سال ۲۰۲۰ روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.