اولین تصویر عاشقانه از امیلی بلانت و جیمی دورنان

7 November 2019 - 15:00

اولین تصویر از فیلم Wild Mountain Thyme ساخته جان پاتریک شنلی (John Patrick Shanley) منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

از آخرین باری که شنلی پشت دوربین فیلمی بوده، زمان زیادی می‌گذرد. آخرین فیلم او Doubt محصول سال ۲۰۰۸ بود که نامزد دریافت اسکار گردید و اقتباسی از نمایشنامه خودش بود. او سرانجام با این فیلم رومانتیک به عرصه کارگردانی بازگشته است.

امیلی بلانت (Emily Blunt)، جیمی دورنان (Jamie Dornan)، جان هم (Jon Hamm)، دیربلا مالای (Dearbhla Molloy) و کریستوفر والکن (Christopher Walken) بازیگران این فیلم هستند.

خلاصه فیلم در اینجا آمده:

آنتونی در مزرعه درحال کار کردن است و از نظر پدرش دست کم گرفته می‌شود. اما چیزی که مزرعه پدرش را تهدید می‌کند، پسر عمویش است. رزماری از کودکی از آنتونی عصبانی بوده اما یک شب عشق میان این دو جرقه می‌زند. مادر رزماری، اویفی تلاش می‌کند این دو خانواده را پیش از آنکه دیر شود، متحد کند.

دورنان، استعدادی فراتر از آنچه در فرنچایز Fifty Shades of Grey دیدیم، دارد. کار او بعنوان یک مرد خانواده و قاتل زنجیره‌ای در The Fall با او باقی مانده است. نقش مقابل بلانت بودن و صحبت‌های شنلی که Moonstruck را قلم زده، بهترین جایگاه برای این بازیگر ایرلندی است.

این فیلم را لزلی یوردنگ (Leslie Urdang)، آنتونی برگمن (Anthony Bregman)، مایکل هلفنت (Michael Helfant)، بردلی گالو (Bradley Gallo)، الکس ویچل (Alex Witchel) و مارتینا نیلند (Martina Niland) ساخته‌اند. این فیلم رومانس ترانه‌ای است که در ایرلند و نیویورک فیلم‌برداری شده است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.