نقش‌آفرینی جیسون سودیکیس و ایوانجلین لیلی در تریلر Till Death

7 November 2019 - 15:30

جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) و ایوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) به تیم بازیگران تریلر-اکشن جدید Till Death (تا مرگ) ساخته آهارون کشیلز (Aharon Keshales) پیوسته‌اند. کشیلز دستیار کارگردان فیلم اسرائیلی Big Bad Wolves (گرگ های بد بزرگ)، محصول ۲۰۱۳، بود که در جشنواره فیلم تریبکا رسماً به عنوان “بهترین فیلم سال ۲۰۱۳”، به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)، انتخاب شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Till Death داستان جیمی را روایت می‌کند، که مجرم محکوم به حبسی است که پس از گذراندن ۱۲ سال در زندان به جرم دزدی مسلحانه به صورت مشروط آزاد می‌گردد. جیمی با عشق زندگی‌اش، آنی، که مبتلا به یک سرطان لاعلاج است، دوباره ارتباط برقرار می‌کند و قصد دارد که از آزادی تازه به دست آمده اش استفاده کند تا آنی را مطمئن سازد که روزهای باقی‌مانده عمرش بهترین روزهای عمرش خواهد بود. به طور معمول در ژانر تریلر جنایی، چیزها طبق برنامه پیش نمی‌روند. کشیلز این فیلم را به عنوان “داستان عاشقانه‌ای توصیف می‌کند که در قالب یک اکشن تریلر به سبک سم پکینپان (Sam Peckinpan) درآمده است” .

کشیلز فیلم‌نامه این فیلم را خودش به همراه دستیاران کارگردان Big Bad Wolves یعنی ناوت پاپوشادو (Navot Papushado) و کای مارک (Kai Mark) نوشته است. فیلم Till Death قرار است که در ژانویه سال آینده وارد فاز تولید شود. درضمن، کشیلز فیلم اکشن دیگری به نام Gunpowder Milkshake را نیز در دست ساخت دارد که هم‌اکنون در مرحله پس از تولید می‌باشد و بازیگرانی مثل کارن گیلان (Karen Gillan)، لنا هیدی (Lena Headey) و میشل یئو (Michelle Yeoh) در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم Till Death از تیم بازیگران جذابی برخوردار است. سودیکیس را عمدتاً با کارهای کمدی اش می‌شناسند، اما اخیراً در فیلم‌هایی مثل Colossa (غول‌آسا)، Kodachrome (کداکروم)، و Driven (در تقلا) به ایفای نقش‌های دراماتیک هم پرداخته است. لیلی نیز چهره آشنایی در تریلرهای اکشن است، و با توجه به ایفای نقش در مقابل پاول رود (Paul Rudd) در مجموعه فیلم‌های مارول تحت عنوان Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که همبازی بودنش با سودیکیس در Till Death نیز سرگرم‌کننده خواهد بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.