حضور گای پیرس در فیلم جن‌گیری ترسناک The Seventh Day

7 November 2019 - 23:00

گای پیرس (Guy Pearce) در نقش اول فیلم ترسناک The Seventh Day (روز هفتم) به کارگردانی جاستین پی. لانگ (Justin P. Lange) و تهیه‌کنندگی کمپانی‌های Cinestate و Fangoria حضور خواهد یافت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، که به عنوان “ملاقات روز آموزش و جن‌گیر” توصیف شده است، در مورد جن‌گیر مشهوری است که برای اولین روز آموزشش با یک کشیش تازه‌کار همکار می‌شود. همان‌طور که آن‌ها به اعماق جهنم روی زمین فرو می‌روند، مرزهای میان خوبی و بدی ناپدید شده و شیاطین درونیشان پدیدار می‌شوند.

کمپانی Voltage Picture فروش‌های بین‌المللی فیلم را برعهده دارد و فیلم را این هفته در AFM خریداری می‌کند.

جاستین پی. لانگ این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش کارگردانی می‌کند. از جمله کارهای معتبر دیگر او می‌توان به The Dark (تاریک) اشاره کرد که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ در جشنواره فیلم تریبکا اکران شد و به عنوان بهترین فیلم سینمایی نخست در سال ۲۰۱۹ نامزد دریافت جایزه Fangoria Chainsaw شد.

دالاس سونیر (Dallas Sonnier) و آماندا پرسمیک (Amanda Presmyk) این فیلم را برای کمپانی‌های Cinestate و Fangoria تولید می‌کنند. کیمبرلی هوآنگ (Kimberly Hwang) و چلسی داونپورت (Chelsea Davenport) نیز از تهیه‌کنندگان دیگر این پروژه هستند.

نیکولاس چارتیر (Nicolas Chartier) و جاناتان دکتر (Jonathan Deckter)، به همراه آدام دوناگی (Adam Donaghey) (فیلم A Ghost Story (داستان یک روح))، فیل نوبایل جیر (Phil Nobile Jr)، و دنیل کاکس (Danielle Cox) از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم می‌باشند. دیوید گاگلیلمو (David Guglielmo) نیز یکی از بازیگران این فیلم است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.