دنیلا پیندا و جاستیس اسمیت برای بازی در فیلم Jurassic World 3 باز می‌گردند

8 November 2019 - 20:00

به گزارش سایت خبری Collider در زمانی که بحث اصلی طرفداران دنیای ژوراسیک بازگشت سه بازیگر اصلی این فرنچایز است، گروه بازیگران فیلم دنیای ژوراسیک ۳ (Jurassic World 3) بازگشت دو بازیگر قدیمی و دوست داشتنی این فیلم یعنی دنیلا پیندا (Daniella Pineda) در نقش زیا رودریگز و جاستیس اسمیت (Justice Smith) در نقش فرانکلین وب را به خود می‌بیند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دواندا وایز (DeWanda Wise) به تازگی به همراه ممدو اتیه (Mamoudou Athie) بازیگر فیلم برای از دست رفته‌ات متاسفم (Sorry for You Loss) به عنوان نقش اصلی به این فیلم اضافه شده‌اند. گفتنی است کریس پرت (Chris Pratt) و برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) به همراه بازیگران اصیل این فرنچایز یعنی لارا درن (Laura Dern)، سم نیل (Sam Neill) و جف گولدبلوم (Jeff Goldblum) برای نقش آفرینی به این فیلم اضافه شده‌اند.

استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و کالین ترورو (Colin Trevorrow) به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی به فیلم متعلق به کمپانی های Universal Pictures و Amblin Entertainment باز می‌گردند. ترورو همچنین بار دیگر کارگردان قسمت بعدی یکی از بزرگترین فرنچایزهای تاریخ سینما است. فرانک مارشال (Frank Marshall) و پت کروالی (Pat Crowley) تهیه‌کنندگان این فیلم بوده و بار دیگر به همراه اسپیلبرگ و ترورو مسئولان ساخت قسمت دیگری از این فرنچایز هستند.

امیلی کارمایکل (Emily Carmichael) از فیلم‌های سیاه چاله (The Black Hole) و حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim Uprising) در اولین تجربه خود در این فرنچایز به همراه ترورو فیلمنامه‌ی این اثر را خواهند نوشت. آنها روی داستانی برگرفته از نوشته‌های قبلی درک کانالی (Derek Connolly) و ترورو یعنی فیلمنامه‌های دنیای ژوراسیک (Jurassic World) و دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) کار می‌کنند.

فیلم قلمرو سقوط کرده اولین تجربه‌ی اسمیت در دنیای بلاک‌باستر ها بود که بعد از فیلم هیجانی و دایناسوری نقش اصلی فیلم اقتباسی کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را بر عهده گرفت. گفتنی است این  فیلم همزمان نظر مثبت منتقدان و تماشاگران را به خود اختصاص داد و در باکس‌آفیس جهانی سر و صدای زیادی به پا کرد. همچنین پیندا به همراه رنه زلوگر (Renée Zellweger) در سریال هیجانی بعدی شبکه‌ی نتفلیکس یعنی سریال چه می‌شود اگر (What/If) نقش‌آفرینی کرده است که نظرات متفاوتی را به همراه داشته است.

فیلم دنیای ژوراسیک ۳ در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.