استودیو Spyglass فرنچایز Scream را برای نمایش در سینما بازسازی می‌کند

8 November 2019 - 22:00

از آخرین زمان حضور شبح قاتل روی پرده‌ی سینما تقریبا ۹ سال می‌گذرد. به گزارش سایت خبری Bloody Disgusting پس از گذشت چند سال از پخش اقتباس سریالی این فرنچایز از شبکه‌ی MTV، استودیو Spyglass از ساخت فیلم جدید فریاد (Scream) خبر داد تا این فرنچایز را به ریشه‌های سینمایی خود بازگرداند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم اول، عرضه شده در سال ۱۹۹۶، فروش غافلگیر کننده‌ای در ابتدای عرضه داشت و با این فروش و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ برای یک دهه ژانر ترسناک را نجات داد تا زمانی که بازسازی فیلم هالوین (Halloween) موفق به شکست آن شد. اولین موفقیت این فرنچایز باعث ایجاد سه فیلم دیگر شد، دومین قسمت توانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند در حالی که فیلم‌های بعدی در رده‌های میانه جدول باکس‌آفیس قرار گرفته و نقدهای متوسطی به خود اختصاص دادند.

پس از چند سال تقلا برای ساخت فیلمی دیگر، شبکه‌ی MTV سریالی اقتباسی از این فرنچایز تولید کرد که به سریالی موفق و جذاب تبدیل شد. دو فصل اول این سریال با استقبال خوب طرفداران مواجه شد تا زمانی که ساخت فصل سوم این سریال به شبکه‌ی VH1 سپرده شد که این فصل نقدهای متوسط و روبه پایینی از سوی طرفداران و منتقدان را به خود دید، در حالی که نسبت به فصل دومش نمرات بالاتری دریافت کرده بود.

علیرغم اینکه فیلم اول و چهارم این فرنچایز توسط کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) نوشته شده بود، منابع خبری تایید کرده‌اند وی برای نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم بعدی باز نمی‌گردد. با این حال جزئیات داده شده از فیلم بعدی بسیار کمیاب بوده و هنوز مشخص نیست این فیلم ادامه‌ی فیلم‌های قبلی با بازی نو کمپل (Neve Campbell) در نقش سیدنی پرسکات است یا بازسازی کلی در نظر گرفته شده است.

بازسازی فیلم فریاد دومین پروژه‌ی بازسازی استودیو Spyglass همراه با تلاش استودیو برای ساخت مجدد فیلم ترسناک، کلاسیک و فرقه‌ای بیدارکننده‌ی جهنم (Hellraiser) از کلایو بارکر (Clive Barker) با همراهی دیوید اس.گویر (David S Goyer) برای نوشتن فیلمنامه محسوب می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.