تاریخ‌های اکران فیلم‌های جدید Paranormal Activity و My Little Pony مشخص شدند

9 November 2019 - 09:00

به گزارش The Wrap، پس از اعلام آغاز مرحله‌ی توسعه‌ی هفتمین فیلم از مجموعه‌ی Paranormal Activity در تابستان امسال، شرکت Paramount Pictures تاریخ اکران این اثر به همراه فیلم جدید My Little Pony را اعلام کرد. هردوی این آثار در سال ۲۰۲۱ اکران خواهند شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سال ۲۰۱۹ دهمین سالگرد اکران نخستین فیلم از مجموعه‌ی Paranormal Activity است که با بودجه‌ی تولیدی محدود توانست به فروشی عظیم در گیشه‌ی خانگی دست پیدا کند و دنیای فیلم‌های ترسناک را متحول کند. این فیلم با بودجه‌ی ۱۵۰۰۰ دلاری خود توانست مجموع فروشی ۱۹۳ میلیون دلاری را تجربه کند.

Paranormal Activity دارای پنج دنباله است که مجموعاً فروشی ۸۹۰ میلیون دلاری را به ارمغان آورده‌اند و یکی از مجموعه‌های ترسناک موردعلاقه‌ی بسیاری از طرفداران است.

اورن پلی (Oren Peli) کارگردان نخستین فیلم این مجموعه بود؛ از دیگر آثار او می‌توان به Chernobyl Diaries، فیلم Area 51 و سریال The River ساخته‌ی شبکه‌ی ABC اشاره کرد. هنری جوست (Henry Joost) و آریل شولمن (Ariel Schulman) دیگر کارگردانانی هستند که سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی از این سری را دارند.

هفتمین قسمت Paranormal Activity در ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

در پی موفقیت فیلم My Little Pony در گیشه‌ی سال ۲۰۱۷، پارامونت به همراه Allspark Pictures که متعلق به کمپانی Hasbro است، فیلم دیگری از این مجموعه را در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) اکران خواهند کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.