سریال Hawkeye محصول مارول ابتدا قرار بود به صورت فیلم ساخته شود

9 November 2019 - 13:00

طبق گزارشی جدید ابتدا قرار بوده سریال تلویزیونی Hawkeye «هاکای» محصول دیزنی پلاس به صورت یک فیلم سینمایی ساخته شود. این ایده به عنوان سکوی پرتابی برای جرمی رنر (Jeremy Renner) در نظر گرفته شده بود، تا اینکه مارول تصمیم گرفت این داستان را به صورت یک سریال روایت کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کوین فایگی در همان نشستی که ایده سریال‌های Loki «لوکی» و WandaVision «واندا ویژن» را به تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و پل بتانی (Paul Bettany) ارائه کرده بود، درباره سریال Hawkeye با رنر صحبت کرد. فایگی ابتدا تمایلی به اعلام این ایده به رنر نداشت چون او برای یک فیلم مستقل با مارول قرارداد بسته بود. اما رنر کاملا از این ایده استقبال کرد. فایگی در این باره گفته:

اون خیلی سریع قبول کرد و گفت بیاید این کارو انجام بدیم.

البته این پروژه به دلیل مشکلات شخصی رنر دچار ابهاماتی شده که باعث شد هیلی استاینفیلد (Hailey Steinfeld) که در حال مذاکره برای بازی در نقش کیت بیشاپ بود از عدم اطمینان خودش برای حضور در این سریال بگوید. او در این باره گفته:

این اتفاقی نیست که حتما قرار باشه بیفته. باید صبر کنیم و ببینیم چی پیش میاد.

در سریال Hawkeye جرمی رنر دوباره در نقش کلینت بارتون ملقب به هاکای از دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت تا شاگرد خودش کیت بیشاپ را برای حضور در فیلم‌های آینده مارول معرفی کند. در کامیک‌ها بیشاپ پس از بارتون به هاکای تبدیل می‌شود و یکی از اعضای انتقام‌جویان جوان است.

پخش سریال Hawkeye از پاییز ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.