انتخاب سازنده Umbrella Academy به عنوان نویسنده سریال Moon Knight مارول

9 November 2019 - 14:00

اگر توجه زیادی به سریال‌های لایو اکشن جدید مارول که از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش خواهند شد ندارید، باید حواستان را جمع کنید چون کوین فایگی (Kevin Fiege) گفته این سریال‌ها نقش مهمی در آینده دنیای سینمایی مارول دارند. همچنین به تازگی اعلام شده جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) که به تازگی تولید سریال موفق Umbrella Academy «آکادمی چتر» را برای نتفلیکس برعهده داشته، به عنوان سرپرست نویسندگان سریال Moon Knight «مون نایت» انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسلیتر نام جالبی برای حضور در این پروژه است چون شاید او را به عنوان یکی از نویسندگان فیلم فاجعه Fantastic Four «چهار شگفت انگیز» ساخته جاش ترانک (Josh Trank) به یاد داشته باشید. البته آن فیلم به دست فراموشی سپرده شده و اسلیتر فقط نویسنده اولین نسخه از فیلمنامه آن بود. او همچنین یکی از نویسندگان فیلم اقتباسی Death Note «دفتر مرگ» محصول نتفلیکس و سازنده سریال ترسناک جذاب The Exorcist «جن‌گیر» محصول فاکس هم بوده است.

مون نایت لقب شخصیت مارک اسپکتور فرزند یک خاخام است که به مزدور تبدیل شده و در نهایت به مامور خدای مصری خونس تبدیل می‌شود. نکات زیادی در مورد این شخصیت وجود دارد، اما مهم‌تر از همه اینکه او دیوانه است، از اختلال چندشخصیتی رنج می‌برد و میل زیادی به تغییر بین این شخصیت‌ها دارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.