وینسنت دینوفریو به جسیکا چستین در فیلم The Eyes of Tammy Faye پیوست

9 November 2019 - 21:00

به گزارش سایت خبری Collider وینسنت دینوفریو (Vincent D’Onofrio) ستاره‌ی سریال دردویل (Daredevil) برای ایفای نقش جری فالول مسن به فیلم درام چشم‌های تامی فی (The Eyes of Tammy Faye) محصول کمپانی Fox Searchlight پیوست. جرمی فالول در جنوب آمریکا به عنوان کشیش غسل تمعید، مجری برنامه تلویزیونی و فعال اجتماعی شناخته شده بود که در سال ۲۰۰۷ و در سن ۷۳ سالگی با بیماری نارسایی قلبی از دنیا رفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بازیگران دیگر اضافه شده به این فیلم سم یاگر(Sam Jaeger) از فیلم والدین (Parenthood)، گابریل اولدز (Gabriel Olds) از فیلم جادوگران (Surrogates)، مارک ویستراخ (Mark Wystrach) از فیلم جانی کرایست (Johnny Christ)، چندلر هد (Chandler Head) و فردریک لین (Fredric Lehne) هستند که به ترتیب نقش شخصیت‌های رو مسنر، پت رابرتسون، گری پکستون، تامی فی جوان و فرد گروور را ایفا می‌کنند.

این فیلم بر اساس مستندی با همین نام ساخته‌ی بیلی و رندی بارباتو (Bailey and Randy Barbato) داستان خارق‌العاده و عجیب صعود، سقوط و رستگاری کشیش‌های یک برنامه تلویزیونی با نام جیم و تامی فی بکر را روایت می‌کند. در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ بکر ها موفق به ساخت بزرگترین برنامه‌ی تلویزیونی و شهربازی مذهبی جهان شدند و برای ترویج پیام دوستی، عشق و سخاوتمندی مورد تحسین همگان قرار گرفتند. مشکلات اقتصادی این زوج، رقبای سرسخت و همچنین فساد اخلاقی و جنسی آنها باعث سقوط امپراطوری ساخته شده بر پایه‌ی اعتقاداتشان و همچنین نابودی ازدواجشان گردید.

گفتنی است فیلم چشم‌های تامی فی بازیگران سرشناسی چون جسیکا چستین (Jessica Chastain) نامزد جایزه اسکار و بازیگر فیلم کمک (The Help) در نقش تامی فی بکر، اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) بازیگر فیلم شبکه‌ی اجتماعی (The Social Network) و چری جونز (Cherry Jones) برنده جایزه‌ی امی برای سریال داستان یک خدمتکار (The Handmaid’s Tale) در نقش ریچل مادر تامی را در گروه خود دارد.

فیلم چشم‌های تامی فی توسط مایکل شوالتر (Michael Showalter) از فیلم مریض بزرگ (The Big Sick) کارگردانی می‌شود. فیلمنامه‌ی این اثر توسط ایب سیلویا (Abe Sylvia) نوشته شده است. علاوه بر بازیگری جسیکا چستین به همراه کلی کارمیچل (Kelly Carmichael) تحت نام شرکت تولیدشان Freckle Films production تهیه‌کننده‌ی این فیلم هستند. گیگی پریتزکر (Gigi Pritzker) و ریچل شین (Rachel Shane) تحت نام Madison Wells Media نیز از تهیه‌کنندگان هستند. جردنا مالک (Jordana Mollick) به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این فیلم فعالیت می‌کند. او با شوالتر در سریالی کمدی با بازی اوکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) همکاری داشته است.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.