فصل دوم سریال Eli Roth’s History of Horror به شبکه‎‌ی AMC می‌آید

9 November 2019 - 22:30

پس از گذشت تقریباً یک سال از پخش فصل اول سریال مستند تاریخ وحشت ایلای راث (Eli Roth’s History of Horror) حالا شبکه‌ی AMC این سریال را با ۶ قسمت برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال که توسط ایلای راث (Eli Roth) فیلمساز ژانر وحشت ساخته می‌شود موفق شد در فصل اول نزدیک به ۶ میلیون تماشاگر به دست آورد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

راث در مصاحبه‌ای اظهار داشت:

از همکاری با AMC برای ادامه‌ی این سریال تاریخی بسیار هیجان زده‌ام. در فصل اول ما موفق به مصاحبه با بهترین فیلمسازان در این ژانر شدیم که به طرفداران در سرتاسر جهان به دیده شدن این ژانر با زاویه دیدی جدید کمک شایانی کرد. از کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) تا جردن پیلی (Jordan Peele) تا استفان کینگ (Stephen King) و جیمی لی کورتیس (Jamie Lee Curtis)، همه تجربه‌های خود در رابطه با شاهکارهای ترسناک بیان کردند که تا به امروز حس خوبی به ما داده است. نکته‌ی جذاب این سریال این است که طرفداران در سطح عمیق تری با این ژانر آشنا می‌شوند و بسیاری از آنان فیلم‌های قدیمی تر را دوباره مشاهده می‌کنند یا اگر قبلا اسم آن‌ها را نشنیده بودند به سراغ آن‌ها می‌روند. ما حتی می ‌خواهیم به عمق های بیشتری در این زمینه برسیم و کارگردانان درجه یک دنیا را به این‌جا بیاوریم تا قصه‌های آنان را بشنویم و فیلم‌های بیشتری را به معرض نمایش بگذاریم. شبکه‌ی AMC بهترین مکان برای ساخت چنین سریالی است و ما نمی‌توانیم برای شروع صبر کنیم.

در فصل دوم تاریخ وحشت ایلای راث، این سریال روی موضوعات مختلفی مانند هیولاها، بچه‌های شیطانی، جادوگران، ترس بدنی، خانه‌های جهنمی و دوازده وحشتناک ایلای تمرکز می‌کند. راث، کورت سینگا (Kurt Sayenga)، استیون مایکلز (Steven Michaels)، جاناتان کوچ (Jonathan Koch)، جوزف فرید (Joseph Freed) و آلیسون برکلی (Allison Berkley) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

در فصل اول این سریال می‌توان شاهد حضور چهره‌های درجه یک و قصه گویان  این ژانر مانند کوئنتین تارانتینو، جردن پیل، استفن کینگ، جیسون بلوم (Jason Blum)، رابرت اینگلاند (Robert Englund)، لیندا بلیر (Linda Blair)، تیپی هردن (Tippi Hedren)، راب زامبی (Rob Zombie)، هیلی جوئل اوسمنت (Haley Joel Osment)، جک بلک (Jack Black)، جان لندیس (John Landis)، الایجا وود (Elijah Wood)، اسلش (Slash)، کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke)، نورمن ریداس (Norman Reedus) و جیمی لی کرتیس و بسیاری دیگر بود.

کارنامه فیلمسازی راث شامل فیلم‌های تب کابین (Cabin Fever)، خوابگاه (Hostel)، گرایندهاوس: جشن شکرگزاری (GrindHouse: Thanksgiving)، آخرین جنگیری (The Last Exorcism)، دوزخ سبز (Green Inferno)، تق تق (Knock Knock) و دلقک (Clown) می‌شود.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.