زویی سالدانا و ریس ویترسپون مینی‌سریال عاشقانه From Scratch را می‌سازند

9 November 2019 - 22:30

نتفلیکس مینی سریال جدیدی به نام From Scratch سفارش داده که زویی سالدانا (Zoe Saldana) بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی آن است. این مینی سریال براساس شرح حال تمبی لاک (Tembi Locke) است که Hello Sunshine و ۳Arts Entertainment آن را تولید می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کتاب From Scratch از ۳۰ آوریل توسط Simon & Schuster منتشر شد و توسط Book Club × Hello Sunshine انتخاب شد.

این مینی سریال، داستان رومانتیک بیوگرافی درباره زن آمریکایی است که عاشق مرد اهل سیسیلی می‌شود، درحالیکه در ایتالیا در حال تحصیل است و سپس باهم در ایالت متحده زندگی‌شان را می‌سازند. وقتی او ناگهان شوهرش را بخاطر بیماری از دست می‌دهد، و سعی می‌کند این برهه را پشت سر بگذارد تا بتواند دخترشان را بزرگ کند درحالیکه او را با امید، شادی و عشی بی‌نهایت بزرگ کرده‌اند.

آتیکا لاک‌ (Attica Locke) خواهر لاک، شورانر ‌و تهیه‌کننده اجرایی سریال به همراه سالدانا خواهد بود. ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و لورن نوستادر (Lauren Neustadter) این سریال را به همراه ریچارد آبیت (Richard Abate)، جرمین جانسون (Jermaine Johnson) و ویل روبوتام (Will Rowbotham) می‌سازند.

تمبی لاک اظهار داشته:

آتیکا و من بسیار مفتخریم From Scratch را با ریس ویترسپون، لورن نوستادر، ریچارد آبیت و زویی سالدانا می‌سازیم. ما به داستان‌های قهرمانی علاقمندیم که تجارب خوبی راهی سینماها می‌کنند. بسیار خوشحالیم که این داستان عاشقانه جهانی خانه‌اش را در نتفلیکس پیدا کرده است.

زویی سالدانا نیز گفته:

این داستان عاشقانه واقعی و برجسته خانوادگی باید روی پرده برود، همانطور که تمبی روی صفحه برده است. از نتفلیکس ممنون هستیم و از همکاری با ریس، لورن، آتیکا و ۳Arts خوشحالیم.

ویترسپون نیز اظهار داشته:

شرح حال تمبی، نمایش خام و جالبی از زندگی در تمامی بخش‌های خود است. او شما را وارد عشق، از دست دادن و تحمل چنین آسیب و قدرتی می‌کند. ما عاشق این بینش آتیکا و تملی شدیم و خوشحالیم این داستان را روی پرده نقره‌ای می‌بریم. بهتر از زویی و خواهرانش و ۳Arts Entertainment و تیم فوق‌العاده نتفلیکس سراغ نداریم.

چانینگ دانگی (Channing Dubgey) مدیر بخش سریال نتفلیکس نیز گفته:

بین خواهران لاک و سالدانا، سریالی که اینقدر مسئله خانوادگی در آن باشد، ندیده‌ام. ریس ویترسپون و Hello Subshine این سریال جذاب را می‌سازند و ما از ساخت چنین سریال احساسی قوی خوشحالیم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.