نیل گیمن خبر از ساخت فصل دوم سریال Sandman داد

10 November 2019 - 12:00

طرفداران بی‌صبرانه منتظر اخبار بیشتری از سریال اقتباسی جدید Sandman هستند که از مجموعه رمان گرافیکی تحسین شده The Sandman ساخته شده و با اینکه هنوز نمی‌دانیم چه کسی قرار است شخصیت اصلی را بازی کند، نیل گیمن (Neil Gaiman) اعلام کرده برنامه‌هایی برای فصل دوم سریال دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گیمن، سازنده سریال به همراه الن هینبرگ (Allan Heinberg) و دیوید اس. گویر (David S. Goyer) در مصاحبه‌ با رادیو تایمز اعلام کرده که فصل اول با ۱۱ قسمت در دست ساخت است و همین‌چیز با یک فصل تمام نمی‌شود.

ما سه نفریم؛ هینبرگ، گویر و من و تازه نوشتن قسمت اول را تمام کرده‌ایم و در حال داستان‌پردازی برای دو فصل اول هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا کمیک Sandman‌ به اقتباس لایواکشن تبدیل شود. اخیرا جوزف گوردن-لویت (Joseph Gordon-Levitt) برای بازی در سریال انتخاب شده بود و می‌خواست اولین فیلم اقتباسی را برای نیولاین سینما بسازد که ناکام ماند.

کمیک Sandman در سال ۱۹۸۹ منتشر شد و دنیای درونی گیمن تمرکز روی آنتولوژی قسمتی دارد و به شخصیت دریم و برادران و خواهرانش، اندلس، می‌پردازد.

سریال اقتباسی Sandman اقتباس کمیکی دیگری برای نتفلیکس خواهد بود که در حال حاضر فصل دوم Umbrella Academy را به همراه بسیاری از کارهای مارک میلر (Mark Miller) مانند The Magic Order و Jupiter’s Legacy در دست تولید دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.