پیوستن بازیگر فیلم The Nun به جرج کلونی در فیلم Good Morning, Midnight

10 November 2019 - 12:30

فیلم اقتباسی پسا آخرالزمانی Good Morning, Midnight پروژه بعدی جرج کلونی (George Clooney) در حال گسترش گروه بازیگران پرستاره خودش است. به تازگی دمیان بیچیر (Demián Bichir) بازیگر فیلم‌های ترسناک The Nun «راهبه» و Grudge «کینه» به این پروژه اضافه شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رمان Good Morning, Midnight نوشته لیلی بروکس دالتون داستان یک ستاره شناس نابغه اما در حال پیر شدن به نام آگوستین را دنبال می‌کند که به منظور مطالعه کردن ستاره‌ها در پایگاه‌های دورافتاده زیادی سکونت داشته، اما پس از حضور در یک مرکز تحقیقات قطبی، اخباری درباره یک رویداد فاجعه‌بار در دنیا به گوش رسیده و با وجود اینکه بقیه دانشمندان آن پایگاه را ترک می‌کنند، او تصمیم می‌گیرد کارش را ادامه دهد. در همین حین وقتی تمام ارتباطات پایگاه با دنیای بیرون قطع می‌شوند، او تصمیم می‌گیرد بچه مرموزی به نام آیریس را پیدا کند.

جرج کلونی (George Clooney) بازیگر اصلی فیلم است که خودش کارگردانی آن را هم برعهده دارد. دیوید اویلو (David Oyelowo) برنده گلدن گلوب، کایل چندلر (Kyle Chandler) برنده امی و فلیسیتی جونز (Felicity Jones) نامزد اسکار دیگر بازیگران این پروژه هستند.

مارک اسمیت (Mark L. Smith) در حال نوشتن فیلمنامه است که از آثار موفق او می‌توان به کمدی ترسناک The Hole «سوراخ» محصول ۲۰۰۹، وسترن حماسی برنده اسکار The Revenant «بازگشته» محصول ۲۰۱۵ و فیلم ترسناک تحسین شده Overlord «اورلرد» محصول ۲۰۱۸ اشاره کرد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.