همبازی شدن جاناتان تاکر و کیتلین دیور در سریال آنتولوژی Monsterland

10 November 2019 - 13:00

جاناتان تاکر (Jonathan Tucker) بازیگر سریال Westworld «وست‌ورلد» و کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) بازیگر فیلم Booksmart «خرخوان» در سریال آنتولوژی ترسناک Monsterland «سرزمین هیولاها» محصول هولو با یکدیگر همبازی شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال که در آن شاهد پریان دریایی، فرشته‌های سقوط کرده و دیگر موجودات عجیب و غریب خواهیم بود، داستان افرادی بیچاره را روایت می‌کند که برای اصلاح زندگی خود دست به کارهای خطرناکی می‌زنند و نشان می‌دهند خط خیلی باریکی بین انسان بودن و هیولا بودن وجود دارد. Monsterland براساس داستان‌های کوتاه North American Lake Monsters نوشته نیتن بالینگرود ساخته می‌شود.

دیور پس از حضور در سریال موفق Unbelievable «باورنکردنی» محصول نتفلیکس در اینجا نقش تونی گارسونی پرتلاش و مادری شکست خورده را بازی می‌کند. تونی در سن ۱۹ سالگی از دنیا خسته شده است. زندگی تونی بدون خانواده، پول و امید به آینده به یک بزرگراه تاریک بدون خروجی تبدیل شده است.

اما وقتی او با الکس (با بازی تاکر) آشنا می‌شود، باید تصمیم بگیرد برای عوض کردن زندگی خودش حاضر است دست به چه کارهایی بزند. الکس غریبه‌ای مرموز است که حضورش برای اطرافیان یک تهدید به حساب می‌آید. او موفق شده راهی عجیب برای مخفی کردن گذشته خودش پیدا کرده و هویت‌های جدیدی بپذیرد.

مری لاوز (Mary Laws) سازنده، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال است. بابک انوری (Babak Anvari)، مگان الیسون (Megan Ellison) و سو نایجل (Sue Naegle) دیگر تهیه‌کنندگان این سریال هستند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.