بازیگران جدیدی به سریال Halo براساس سری بازی محبوب مایکروسافت پیوستند

10 November 2019 - 13:30

دنی اسپانی (Danny Sapani) بازیگر سریال Penny Dreadful «داستان عامه‌پسند»، الیو گری (Olive Gray) و چارلی مورفی (Charlie Murphy) بازیگر سریال Peaky Blinders «پیکی بلایندرز» به سریال Halo براساس سری بازی ویدیویی محبوبی به همین نام محصول مایکروسافت پیوستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال اسپانی نقش کاپیتان جیکوب کیز یک ارتشی فداکار، قهرمان جنگی و پدر دلسوز را بازی خواهد کرد. او متوجه می‌شود حضورش در کنار دختر و همسرش بیشتر از اینکه باعث آرامش باشد بین آن‌ها اختلاف به وجود می‌آورد.

گری نقش دکتر میراندا کیز یک فرمانده باهوش را بازی می‌کند که مصمم است تکنولوژی، زبان و فرهنگ کاوننت را یاد بگیرد، اما ابتدا باید جایگاه خودش را در سازمان ملل متحد پیدا کند.

مورفی نقش ماکی یک زن یتیم را بازی می‌کند که توسط کاوننت بزرگ شده و مثل آن‌ها از بشریت بیزار است.

Halo دیدگاه مردم نسبت به بازی‌هایی ویدیویی را تغییر داد و به یک پدیده جهانی تبدیل شد که تاکنون ۷۷ میلیون نسخه از آن در جهان به فروش رسیده و در کل فروش ۶۰ میلیارد دلاری را تجربه کرده است. سریال Halo شوتایم در دنیایی روایت می‌شود که اولین بار سال ۲۰۰۱ در این سری بازی با آن آشنا شدیم و در آن شاهد یک درگیری حماسی بین بشریت و تهدیدی بیگانه به نام کاوننت بودیم.

پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) نقش مسترچیف اسپارتان جان ۱۱۷ را در این سریال بازی خواهد کرد. دیگر بازیگران سریال شامل ناتاشا مک‌الهون (Natascha McElhhone)، بوکیم وودباین (Bokeem Woodbine)، بنتلی کالو (Bentley Kalu) و کیت کندی (Kate Kennedy) هستند.

تولید سریال Halo محصول شوتایم از همین ماه در مجارستان آغاز شده و پخش آن از نیمه اول سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.