نویسنده‌ی Obi-Wan Kenobi اطلاعات جدیدی از این سریال فاش کرد

10 November 2019 - 22:00

حسین امینی نویسنده ایرانی انگلیسی سریال اوبی وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) در مصاحبه‌ای با سایت خبری Discussing Film اطلاعات زیادی در رابطه با سریال شبکه‌ی +Disney، تاریخ شروع تولید و دلیل پیوستنش به این سریال فاش کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر اساس گفته‌های نویسنده که کار روی این سریال را تقریباً دو سال پیش زمانی شروع کرده است که استفان دالدری (Stephen Daldry) آن‌را به عنوان یک فیلم سینمایی دو ساعته جنگ ستارگان آماده می‌کرد، شروع تولید سریال برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده است. این تاریخ با تاریخ قبلی اعلام شده توسط ایوان مک گرگور (Ewen McGregor) که زمان شروع تولید را تابستان می‌دانست در تضاد است. امینی همچنین تایید کرد این سریال در بازه‌ی زمانی بین فیلم سوم و چهارم جریان خواهد داشت و زندگی این قهرمان را بدون حضور دوستانش و مذهبی که به آن اعتقاد دارد را در این کهکشان همواره در حال تغییر خواهیم دید. داستانی که به اعتقاد نویسنده جلوه‌ی بهتری در تلویزیون نسبت به پرده‌ی سینما خواهد داشت.

امینی در این مصاحبه گفت:

موقعیت برای او بسیار پیچیده است چه از لحاظ شخصی و چه از لحاظ شرایط کهکشانی. چون شما به زمان زیادی برای اکتشاف آن نیاز دارید و صادقانه بگویم داستان‌های زیاد دیگری در این بازه زمانی وجود دارند. فضاهای بسیاری بین قسمت‌های سوم و چهارم وجود دارد که هنوز کسی آن‌ها را کشف و بررسی نکرده است. این ایده که به داستان شخصیتی همزمان با سیاست‌ها و گستردگی امپراطوری آن زمان بپردازیم بسیار هیجان انگیز است چون زمان بسیار مناسبی به نظر می‌آید و این کار در دو ساعت واقعاً مشکل است.

امینی سپس از انگیزه‌های خود برای پیوستن به این پروژه گفت:

من عاشق جنگ ستارگانم چون همیشه به ادیان مختلف علاقه داشتم، مثلا همیشه عاشق سامورایی‌ها بودم، زمانی که سن کمی داشتم بخش‌های مختلفی از جنگ ستارگان برایم جالب به نظر می‌آمد. در حقیقت دیدن همه‎‌ی انیمیشن‌ها و خواندن کل کتاب‌ها برایم فوق‌العاده و هیجان‌انگیز بوده، این دنیا بسیار کامل است و من عاشق غرق شدن در آنم.

در نهایت امینی به گروه داستان‌نویسی LucasFilm، که به گفته‎ وی طرفداران واقعی این سری بوده و حین نوشتن فیلمنامه کمک حال او بوده‌اند اشاره کرد. همچنین امینی اعتراف کرد ابتدا باید سریال دیگر شبکه‌ی +Disney یعنی The Mandalorian را ببیند و چیزهایی که تا به حال راجع به این سریال فهمیده تاثیری روی فیلمنامه‌ی او نگذاشته است. این نظر بسیار جالب است چون کارگردان سریال اوبی وان یعنی دبورا چو (Deborah Chow) یک قسمت از سریال The Mandalorian را کارگردانی کرده است.

امینی در ادامه اظهار داشت:

من به جز تریلر چیزی از این سریال (The Mandalorian) ندیده‌ام. همان چیزهایی که شما دیده‌اید! برای دیدنش بسیار هیجان‌ زده‌ام اما هیچ تاثیری روی فیلمنامه‌ی من نداشته است. من خود را از طرفداران سرسخت سرکش یک (Rogue One) می‌دانم و تریلر The Mandalorian فوق العاده به نظر می‌آید.

این سریال جدید اتفاقات هشت سال پس از انتقام سیث (Revenge of the Sith) را روایت می‌کند. جایی که ما آخرین بار کنوبی را در حال انتقال لوک اسکای واکر نوزاد به خانه‌اش دیدیم. این سریال توسط حسین امینی نوشته و دبورا چو کارگردان آن است. امینی و مک گرگور به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در کنار کتلین کندی (Kathleen Kennedy)، تریسی سیوارد (Tracey Seaward) از سریال ملکه (The Queen) و جان سوارتز (John Swartz) از فیلم سرکش یک: یک داستان جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) در این سریال فعالیت خواهند داشت. جیسون مک گتلین (Jason McGatlin) نایب رییس شرکت تولید LucasFilm تهیه‌کننده‌‌ی این سریال است.

مک گرگور تقریبا بیست سال پیش نقش اوبی وان کنوبی را برای سه‌گانه‌ی پیش درآمد جنگ ستارگان برعهده گرفت. آخرین نقش‌آفرینی او به سال ۲۰۰۵ و فیلم انتقام سیث (Revenge of the Sith) باز می‌گردد. البته مک گرگور در فیلم بیداری نیرو (The Force Awakens) به عنوان صداپیشه در نقش نیروی ری (Rey’s Force) حضور داشت.

دو سال پیش استفان دالدری برای کارگردانی یک فیلم سینمایی مستقل از اوبی وان آماده می‌شد. متاسفانه عملکرد ضعیف سولو: یک داستان جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) ساخت همه‌ی اسپین‌ آف‌ها را به تاخیر انداخت.

اطلاعات دیگری در رابطه با این سریال هنوز موجود نیست. چند رمان جنگ ستارگان داستان اوبی وان بین قسمت‌های سه و چهار را بررسی کرده‌اند. گفتنی است اوبی وان جنگ به یاد ماندنی دیگری با دارث ماول در فیلم شورشی‌های جنگ ستارگان (Star Wars Rebels) داشته است. اما هرگونه اطلاعات دیگری در رابطه با این سریال در حال حاضر موجود نیست.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.