مری-لوییز پارکر به سریال Weed 4.20 پیوست

10 November 2019 - 20:55

هفت سال از آخرین قسمت کمدی تاریک Weeds محصول Showtime گذشته که از سال ۲۰۱۲ پخش آن آغاز شد و حالا سایت خبری ورایتی اعلام کرده که لاینزگیت تلویژن و استارز با هم تیم تشکیل داده‌اند تا دنباله اسپن‌آف برنده جایزه را بسازند و آن را Weeds 4.20 نامیده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مری-لوییز پارکر (Mary-Louise Parker) ستاره سریال Original، نیز به این دنباله بازگشته و نقش خود بعنوان دلال مواد، نانسی باتوین، را مجددا ایفا می‌کند.

جان فلتیمر (Jon Feltheimer) مدیر استودیو لاینزگیت اذعان داشته:

از ساخت سریال جدیدمان بسیار خوشحالیم و می‌خواهم به همه یادآوری کنم که هرچه قدیمی شده، جدید می‌شود و خوشحالیم دو سریال برجسته تاریخ تلویزیون، Mad Men و Weeds را سال آینده راهی بازار جهانی می‌کند. ما کمپین بازاریابی Mad Men را شروع می‌کنیم که طی ۸ سال پخش‌اش، ۱۶ جایزه امی و ۵ جایزه گلدن گلوب برد. و از همکاری مجدد با مری لوییز پارکر در این سریال جدید استارز، Weed 4.20 بسیار خوشحالیم، در حالی که برنامه تلویزیونی کامل و جامعی آماده می‌کنیم.

سریال Weed 4.20 خانواده باتوین را ۱۰ سال بعد از وقایع سریال اصلی در عصر قانونی شدن ماری جوآنا نشان می‌دهد. این سریال توسط ویکتوریا مارو (Victoria Morrow)، نویسنده سریال Weed، نوشته می‌شود.

مری-لوییز پارکر، برنده جایزه امی و گلدن گلوب، تهیه‌کننده اجرایی سریال نیز خواهد بود. گرچه، هنوز مشخص نیست دیگر بازیگران سریال اصلی به این دنباله باز می‌گردند یا نه.

سریال اصلی در قالب هشت فصل از سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ توسط جنجی کوهن (Jenji Kohan) روی آنتن رفت. پارکر، الیزابت پرکینز (Elizabeth Perkins)، جاستین کرک (Justin Kirk)، هانتر پاریش (Hunter Parrish)، الکساندر گولد (Alexander Gould)، و کوین نیلون (Kevin Nealon) بازیگران آن سریال بودند. این سریال جوایز بسیاری گرفت و در طول پخش‌اش دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن سریال کمدی برد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.