سه فیلم از مجموعه‌ی Has Fallen به همراه مجموعه‌های احتمالی تلویزیونی از آن ساخته خواهند شد

11 November 2019 - 15:00

یکی از تهیه‌کنندگان این فرانچایز اعلام کرد که برنامه‌هایی برای آینده‌ی این سری فیلم دارد. در این مجموعه‌ی اکشن که اولین قسمت آن در سال ۲۰۱۳ اکران شد و Olympus Has Fallen نام داشت، جرارد باتلر (Gerald Butler) در نقش مأمور سرویس مخفی آمریکا و آرون اکهارت (Aaron Eckhart) در نقش رئیس‌جمهور آمریکا نقش‌آفرینی می‌کنند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه باوجود دریافت نقدهای متوسط از سوی منتقدان، عملکرد قابل قبولی در گیشه داشته است. مورگان فریمن (Morgan Freeman) به‌عنوان سخنگوی کاخ سفید در این فیلم‌ها نقش‌آفرینی می‌کند. آخرین قسمت ساخته‌شده از این مجموعه Angel Has Fallen نام دارد که باوجود نقدهای متوسط توانست به فروشی ۱۳۳/۳ میلیون دلاری دست پیدا کند. این مجموعه تاکنون جمعاً به فروشی ۵۰۰ میلیون دلاری رسیده است. آلن سیگل (Alan Siegel)، یکی از تهیه‌کنندگان این سری فیلم‌ها، توضیح داد که چرا این موفقیت او را مجاب به فکر کردن برای ساخت مجموعه‌های انشعابی فراتر از پرده‌ی سینما کرد.

به گزارش Deadline، قسمت‌های چهارم، پنجم و ششم این مجموعه‌ی اکشن که سه‌گانه‌ای کاملاً جدید خواهد بود علاوه بر مجموعه‌هایی انشعابی و تلویزیونی ساخته خواهند شد. بازیگران اصلی این مجموعه‌های تلویزیونی شامل بازیگرانی محلی خواهند بود که قادر به صحبت کردن به زمان محلی هستند. با این حال ظاهراً این مجموعه‌ها از فیلم‌های آینده جدا نخواهند بود. به‌طور مثال اگر یکی از این مجموعه‌ها در هند جریان داشته باشد، سیگل پیشنهاد می‌دهد که ستاره‌ی مجموعه در یکی از فیلم‌های آینده‌ی Fallen حضورداشته باشد. این مسئله در اصل به آن معنا خواهد بود که چیزی شبیه به دنیای واحد و مشترک مجموعه‌ی Fallen خلق خواهد شد.

لازم به ذکر است که بخش بزرگی از موفقیت‌های مجموعه‌ی Fallen در گیشه به لطف بازارهای بین‌المللی بوده است. London Has Fallen، قسمت دوم این مجموعه بارزترین نمونه این امر است. این دنباله، ۶۲ میلیون دلار در داخل کسب کرد و به فروشی ۱۴۳ میلیون دلاری در خارج از آمریکا رسید.

ساخت سریال‌های انشعابی تلویزیونی از این مجموعه خیلی دور از انتظار نبود. هرچند باوجوداینکه ممکن است بسیاری از مردم طرفدار عناصر قدیمی و کلیشه‌ای این مجموعه نباشند، اکشن ژانری است که به‌راحتی می‌تواند مخاطبین خود را در میان مردم هر کشوری پیدا کند. اکنون باید دید که ایده‌ی سیگل برای ساختی جهانی واحد به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر. اما به نظر می‌رسد که جرارد باتلر نقش مایک بنینگ را در فیلم‌های بعدی Fallen نیز ادامه خواهد داد.

منبع: Screen rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.